Βρίσκεστε εδώ:
Καλώς Ήλθατε στο σχολείο μας!
"Ενα παιδί, ένας δάσκαλος, ένα βιβλίο, ένα μολύβι, μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο"
Γεια σας παιδιά! Κάθε χρόνο, στις 17 Νοεμβρίου, θυμόμαστε μια πολύ σημαντική ιστορία από το παρελθόν της χώρας μας. Είναι η ιστορία του Πολυτεχνείου, η οποία μας μαθαίνει δύο σπουδαία πράγματα: το θάρρος και την αξία της Ελευθερίας.
Όταν η Ελλάδα Δεν Ήταν Ελεύθερη
Φανταστείτε ότι κανένας στο σχολείο σας δεν επιτρέπεται να πει τη γνώμη του, να διαλέξει τους κανόνες, ή να διαβάσει βιβλία που δεν αρέσουν σε έναν μόνο άνθρωπο. Αυτό συνέβαινε στην Ελλάδα για πολλά χρόνια, από το 1967.
Αυτό το σύστημα λεγόταν Δικτατορία. Στη Δικτατορία:
Ο φόβος κυριαρχούσε και οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να ζήσουν όπως ήθελαν.
Οι Φωνές των Φοιτητών
Το 1973, νεαροί φοιτητές στην Αθήνα αποφάσισαν να πουν «ΦΤΑΝΕΙ!» σε αυτό τον φόβο.
Μπήκαν στο κτίριο του Πολυτεχνείου (που είναι μια μεγάλη Σχολή Μηχανικών) και ξεκίνησαν να φωνάζουν για τα δικαιώματά τους. Το μήνυμά τους έγινε μια δυνατή φωνή σε όλη την Ελλάδα. Τα τρία βασικά τους συνθήματα ήταν:
Αυτά τα παιδιά έδειξαν τεράστιο θάρρος! Αντιστάθηκαν σε αυτούς που ήθελαν να τους φιμώσουν, γιατί πίστευαν ότι η ελευθερία είναι το πιο σημαντικό αγαθό.
Το Δώρο της Δημοκρατίας
Ο αγώνας τους, παρόλο που αντιμετωπίστηκε με βία, ήταν αυτός που τελικά έδωσε δύναμη στον λαό να διώξει τη Δικτατορία.
Σήμερα, ζούμε σε Δημοκρατία. Δημοκρατία σημαίνει:
Γιορτάζουμε την 17η Νοεμβρίου για να θυμόμαστε πάντα ότι η Δημοκρατία δεν είναι κάτι δεδομένο. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι και θαρραλέοι, όπως εκείνοι οι φοιτητές, για να την προστατεύουμε κάθε μέρα!
Αγαπητοί μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς,
Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της πρόσφατης εορταστικής π
αρέλασης, νιώθουμε την ανάγκη να εκφράσουμε τα πιο θερμά μας
συγχαρητήρια προς τους μαθητές της Ε' και ΣΤ' Τάξης για την
αξιοπρόσεκτη εμφάνιση και την υπερηφάνεια που μας χάρισαν.
Η συνολική εικόνα των μαθητών μας ήταν εξαιρετική, με το βήμα
τους να αποπνέει ρυθμό, πειθαρχία και σεβασμό στην ιστορική επέτειο.
Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ στις Εκπαιδευτικούς μας
Θα θέλαμε να απευθύνουμε ειδικές και ειλικρινείς ευχαριστίες στις
εκπαιδευτικούς που ανέλαβαν την κρίσιμη αποστολή της συνοδείας
των μαθητών στο βήμα της παρέλασης και συνέβαλαν τα μέγιστα
στην άρτια παρουσία τους:
* Στη γυμνάστρια του σχολείου μας, κυρία Δουκαΐνη Κανδηλάπτη,
για την εξαιρετική προετοιμασία, την οργάνωση της παρουσίας και
τη συνεχή υποστήριξη των μαθητών σε κάθε βήμα.
* Στη δασκάλα κυρία Τολίδου Θέπη, για την πολύτιμη συμβολή της,
τη φροντίδα και την καθοδήγηση που πρόσφερε στους μαθητές μας,
εξασφαλίζοντας την άψογη τήρηση του ρυθμού και της σειράς τους.
Η αφοσίωση και ο επαγγελματισμός τους ήταν καθοριστικά ώστε οι
μαθητές μας να παρελάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Μας κάνατε όλους υπερήφανους!
Με εκτίμηση και ευγνωμοσύνη,
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου
Μεγάλη Επιτυχία οι Δράσεις της Ημέρας Αθλητισμού!
Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι δράσεις στο.
σχολείο μας στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας
Σχολικού Αθλητισμού, την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ημέρα
γεμάτη κίνηση, γνώση και συνεργασία, ερχόμενοι σε
επαφή με τον κόσμο της γυμναστικής και του αθλητισμού.
Γνωριμία με Ολυμπιακά Αθλήματα
Κεντρικό ρόλο στην εκδήλωση είχε ο Αθλητικός Σύλλογος
"εν χορώ" από τα Κουφάλια, ο οποίος μας τίμησε με την
παρουσία του. Η ομάδα, αποτελούμενη από την προπονήτρια
της ρυθμικής, τρεις ακόμη προπονήτριες και δύο αθλήτριες,
παρουσίασε με εντυπωσιακό τρόπο τα ολυμπιακά αθλήματα
της Ρυθμικής και της Ενόργανης Γυμναστικής, καθώς και το
νεοεμφανιζόμενο άθλημα του Cheerleading.
Οι μαθητές μας συμμετείχαν ενεργά στους τρεις ταυτόχρονους
σταθμούς που λειτούργησαν στους χώρους του σχολείου:
* 1ος Σταθμός (Γήπεδο BASKET): Γνωριμία με την Ενόργανη
Γυμναστική και εκμάθηση βασικών ασκήσεων ισορροπίας.
* 2ος Σταθμός (Γήπεδο Ποδοσφαίρου): Γνωριμία με το
Cheerleading, με έμφαση στον συγχρονισμό, τον ρυθμό και
την ομαδικότητα.
* 3ος Σταθμός (Κλειστό Γυμναστήριο): Τα κορίτσια ασχολήθηκαν
με τη Ρυθμική Γυμναστική (χειρισμός οργάνων, ευλυγισία),
ενώ τα αγόρια συμμετείχαν σε δοκιμασίες Αγωνιστικού Στίβου
(ταχύτητα, δύναμη).
Τι Αποκόμισαν οι Μαθητές μας
Μέσα από τη βιωματική διδασκαλία, οι μαθητές μας δεν παρακολούθησαν
απλώς, αλλά συμμετείχαν ενεργά. Έμαθαν με διασκεδαστικό τρόπο την
αξία της ευλυγισίας, του συντονισμού, της πειθαρχίας και, κυρίως, της
ομαδικότητας που απαιτούν όλα τα αθλήματα. Η επαφή με επαγγελματίες
αθλήτριες αποτέλεσε πηγή έμπνευσης, δείχνοντάς τους πώς η σκληρή δουλειά
και η αφοσίωση οδηγούν στην επίτευξη στόχων. Η ημέρα υπήρξε μια ζωντανή
υπενθύμιση ότι ο αθλητισμός είναι χαρά, υγεία και τρόπος ζωής.
Ευχαριστίες
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας:
* Στον Αθλητικό Σύλλογο "εν χορώ" για την άψογη παρουσίαση και τη διάθεση
των προπονητριών και αθλητριών να μοιραστούν τις γνώσεις τους με τα παιδιά μας.
* Στην γυμνάστρια του σχολείου μας, κα Δουκαΐνη Κανδηλάπτη, για την άρτια
οργάνωση και τον συντονισμό της εκδήλωσης.
* Στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη συμβολή τους, καθώς με
τη φροντίδα τους προσέφεραν όμορφα δωράκια ως αναμνηστικό στις προπονήτριες
του Συλλόγου «εν χορώ» και στις αθλήτριες που έλαβαν μέρος, εκφράζοντας έτσι
την ευγνωμοσύνη μας για την επίσκεψή τους.
Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού αποτέλεσε μια γιορτή για το σχολείο μας,
αφήνοντας πίσω της χαμόγελα, ενέργεια και την υπόσχεση για περισσότερη άσκηση
στην καθημερινότητά μας!
Αγαπητοί γονείς,
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε
ολόψυχα για την άμεση και θερμή ανταπόκριση στο κάλεσμά μας.
Η γενναιόδωρη προσφορά σας σε παιδικά βιβλία και παιχνίδια μας
έχει συγκινήσει βαθύτατα.
Η συμβολή σας είναι πραγματικά πολύτιμη
για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των παιδιών μας.
Αυτά τα βιβλία και τα παιχνίδια αποτελούν έναν ανεκτίμητο
θησαυρό.
Είμαστε σίγουροι ότι θα δώσουν μεγάλη χαρά στα παιδιά,
προσφέροντάς τους νέες ευκαιρίες για μάθηση, παιχνίδι
και δημιουργία..
Συνεχής Προσφορά
Για όσους γονείς θα ήθελαν να προσφέρουν αλλά δεν
πρόλαβαν,η συλλογή βιβλίων και παιχνιδιών συνεχίζεται.
Μπορείτε να φέρνετε την προσφορά σας όποτε σας είναι εύκολο.
Κάθε δωρεά, μικρή ή μεγάλη, προσθέτει στην προσπάθειά μας να
δημιουργήσουμε ένα πλούσιο και ευχάριστο περιβάλλον για όλους
τους μαθητές.
Σας ευχαριστούμε και πάλι για την πολύτιμη συμβολή σας.
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου, ο Σύλλογος Διδασκόντων και
ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
Αγαπητοί γονείς, μαθητές και συνάδελφοι,
Με ιδιαίτερη χαρά και αισιοδοξία σας καλωσορίζουμε στη
νέα σχολική χρονιά!
Ευχόμαστε αυτή η χρονιά να είναι γεμάτη γνώση,
δημιουργία και επιτυχίες για όλους.
Στους μαθητές μας, ευχόμαστε να ανακαλύψουν τις
κλίσεις τους,να αγαπήσουν τη μάθηση και να δημιουργήσουν
δυνατές φιλίες.
Στους γονείς, ευχόμαστε να συνεχίσουμε την εποικοδομητική
μας συνεργασία, με σεβασμό και εμπιστοσύνη,
για να στηρίξουμε μαζί τα παιδιά μας.
Στους συναδέλφους, ευχόμαστε να έχουμε μια χρονιά γεμάτη έμπνευση,καινοτόμες ιδέες και όρεξη για δουλειά,
ώστε να προσφέρουμε στους μαθητές μας το καλύτερο.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους!
Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια και η Υποδιευθύντρια του σχολείου.

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας
σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11
Σεπτεμβρίου, στις 9:00 το πρωί.
Οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν στο σχολείο με τις τσάντες τους.
Μετά τον Αγιασμό, θα ακολουθήσει διανομή βιβλίων και σύντομη
γνωριμία με το πρόγραμμα.
Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει στις 10:15 π.μ.
Σας ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του Σχολείου