Βρίσκεστε εδώ:
Καλώς Ήλθατε στο σχολείο μας!
"Ενα παιδί, ένας δάσκαλος, ένα βιβλίο, ένα μολύβι, μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο"
Το Πάσχα αποτελεί μία από τις πιο όμορφες παραδόσεις, γεμάτη συμβολισμούς και ζεστασιά.
Στο σχολείο μας, μαθητές και δάσκαλοι συνεργάστηκαν με δημιουργικότητα και αγάπη για
να ζωντανέψουν το πνεύμα της γιορτής μέσα από μοναδικές χειροτεχνίες, αφίσες,
γλυκίσματα και παραδοσιακά παιχνίδια.
Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν περιλάμβαναν το βάψιμο των παραδοσιακών
αυγών,φέρνοντας χρώμα και γιορτινή διάθεση στον χώρο.
Επιπλέον, κατασκευάστηκαν λαζαράκια,συμβολίζοντας τις πασχαλινές παραδόσεις που
κρατούν τις αξίες μας ζωντανές.
Οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες που παρουσίασαν τα ήθη και έθιμα του
Πάσχα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, εμπλουτίζοντας τη γνώση και
ενισχύοντας την παράδοση.
Επίσης, έφτιαξαν όμορφες κάρτες και καλαθάκια.
Τα καλαθάκια γέμισαν με γλυκά, ως ένδειξη προσφοράς και αγάπης,
σκορπίζοντας χαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους.
Οι δάσκαλοι του σχολείου προσέφεραν με φροντίδα τα γλυκά,
ενισχύοντας τη γιορτινή ατμόσφαιρα και μοιράζοντας χαρά σε όλους.
Η δασκάλα των γερμανικών πρόσθεσε μια ξεχωριστή πινελιά,
διοργανώνοντας ένα παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού.
Το παιχνίδι περιλάμβανε στοιχεία από το παραδοσιακό γερμανικό Πάσχα,
προσθέτοντας διεθνήστοιχεία που εμπλούτισαν την εμπειρία των παιδιών.
Η ενθουσιώδης συμμετοχή των μαθητών και οι στιγμές χαράς έκαναν τη
δραστηριότητα πραγματικά αξέχαστη.
Το Πάσχα είναι κάτι περισσότερο από μία γιορτή· είναι μια ευκαιρία να
μοιραστούμε στιγμές και συναισθήματα,να δημιουργήσουμε και να προσφέρουμε.
Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν και έδωσαν ζωή σε αυτές τις
μοναδικές στιγμές.
Ελπίζουμε να συνεχίσουμε να γιορτάζουμε το Πάσχα με την ίδια ενέργεια
και δημιουργικότητα, κάνοντας κάθε χρονιά ξεχωριστή.
Η ταινία "Η Γέφυρα των Λέξεων" δημιουργήθηκε στο πλαίσιο ενός
καινοτόμου εκπαιδευτικού πρότζεκτ που υλοποιήθηκε από τους
μαθητές και τις μαθήτριες της Στ’ τάξης κατά τη σχολική
χρονιά 2024-2025. Με την πολύτιμη καθοδήγηση των δασκάλων τους,
Γεωργίου Ρένας,Αστερώς Δουλκερίδου, Ελευθερίας Παπαλαζάρου
και Σοφίας Τοκμακίδου, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε κάθε στάδιο
της δημιουργίας, από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι την τελική
παραγωγή της ταινίας.
Η ανάγκη για αυτό το εγχείρημα γεννήθηκε από μια θεμελιώδη
παιδαγωγική πεποίθηση:η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα μάθημα,
αλλά η βάση της σκέψης και της γνώσης.
Συχνά ακούμε ότι υπάρχουν μαθητές που είναι «καλοί στη γλώσσα»
και άλλοι που ξεχωρίζουν στα μαθηματικά ή τις φυσικές επιστήμες.
Όμως, η αλήθεια είναι ότι η γλώσσα είναι το εργαλείο
που επιτρέπει την κατανόηση, την ανάλυση και τη δημιουργία
σε κάθε τομέα της γνώσης.
Αυτή η ταινία δημιουργήθηκε για να μεταφέρει ένα ισχυρό μήνυμα:
η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα σύστημα επικοινωνίας.
Είναι ο τρόπος με τον οποίο κατανοούμε τον κόσμο γύρω μας,
επεξεργαζόμαστε πληροφορίες, διατυπώνουμε ιδέες και οικοδομούμε
τη γνώση.
Μέσα από την ταινία, οι μαθητές θέλησαν να δείξουν ότι
η γλώσσα είναι η γέφυρα που ενώνει όλες τις επιστήμες, όλες
τις σκέψεις,όλους τους ανθρώπους.
Η παραγωγή της ταινίας στηρίχθηκε σε ένα καλά οργανωμένο σχέδιο
εργασίας, το οποίο περιλάμβανε διάφορες φάσεις.
Κάθε στάδιο προσέφερε στους μαθητές πολύτιμες εμπειρίες, ενισχύοντας
τη συνεργασία,τη δημιουργική σκέψη και την κριτική ικανότητα.
Η πρώτη φάση του πρότζεκτ αφορούσε τη διερεύνηση της σημασίας της
γλώσσας στη σχολική μάθηση και την καθημερινή ζωή.
Οι μαθητές συζήτησαν το ρόλο της γλώσσας στις επιστήμες, στα
μαθηματικά,στην ιστορία, ακόμα και στην τεχνολογία.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και ομαδικές συζητήσεις, οι μαθητές
κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι χωρίς γλώσσα, δεν υπάρχει σκέψη,
δεν υπάρχει επικοινωνία, δεν υπάρχει μάθηση.
Η ανακάλυψη αυτή έγινε η βάση πάνω στην οποία χτίστηκε το σενάριο
της ταινίας.
Το σενάριο της ταινίας δεν δημιουργήθηκε με τον παραδοσιακό τρόπο.
Αντίθετα, αξιοποιήθηκε η τεχνητη Νοημοσύνη, μια εκπαιδευτική
προσέγγιση που βασίζεται στη δημιουργική αφήγηση και στην
ανάπτυξη αφηγηματικών δεξιοτήτων.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη συγγραφή του σεναρίου, προτείνοντας
ιδέες και ενσωματώνοντας τις προσωπικές τους εμπειρίες.
Έτσι, η ταινία απέκτησε αυθεντικότητα και συναισθηματικό βάθος, καθώς
οι σκηνές αντανακλούσαν πραγματικά βιώματα και σκέψεις των παιδιών.
Όταν το σενάριο ολοκληρώθηκε, ξεκίνησε η πιο απαιτητική αλλά και πιο
δημιουργική φάση του πρότζεκτ:τα γυρίσματα της ταινίας.
Οι μαθητές ανέλαβαν πολλαπλούς ρόλους.
Οι μαθητές έμαθαν να στηρίζονται ο ένας στον άλλον, να επιλύουν
προβλήματα και να προσαρμόζονται σε νέες καταστάσεις.
Η ολοκλήρωση της ταινίας ήταν μια στιγμή περηφάνειας για όλους.
Η ταινία παρουσιάστηκε αρχικά στο σχολείο και στη συνέχεια
αναρτήθηκε στο YouTube, επιτρέποντας την ευρύτερη διάδοσή της.
Φυσικά με τη συγκατάθεση των γονέων.
Με αυτόν τον τρόπο, το μήνυμα της ταινίας ξεπέρασε τα όρια της σχολικής
αίθουσας και έφτασε σε ένα μεγαλύτερο κοινό.
Οι μαθητές, μέσα από αυτή τη διαδικασία, συνειδητοποίησαν ότι η γλώσσα
και ηδημιουργικότητα μπορούν να γίνουν εργαλεία επικοινωνίας με
ολόκληρο τον κόσμο.
Η επιτυχία της "Γέφυρας των Λέξεων" δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τη στενή
συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
Οι δασκάλες Γεωργίου Ρένα, Αστέρω Δουλγερίδου, Ελευθερία
Παπαλαζάρου και Σοφία Τοκμακίδου καθοδήγησαν τους
μαθητές με υπομονή και ενθουσιασμό,δίνοντάς τους την ελευθερία
να αναπτύξουν τις δικές τους ιδέες.
Οι μαθητές, από την πλευρά τους, αγκάλιασαν την πρόκληση,
δουλεύοντας με πάθος, αφοσίωση και δημιουργικότητα.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, απέδειξαν ότι η μάθηση δεν είναι μια
παθητική εμπειρία, αλλά μια ενεργή,δυναμική διαδικασία στην
οποία μπορούν να συμμετέχουν όλοι.
Η "Γέφυρα των Λέξεων" είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια σχολική
εργασία.
Είναι ένα μήνυμα για τη δύναμη της γλώσσας, για τον ρόλο της στην
εκπαίδευση, στην επιστήμη και στην καθημερινή μας ζωή.
Μέσα από αυτή την ταινία, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θέλουν να μας
υπενθυμίσουν ότι η γλώσσα είναι η γέφυρα που μας συνδέει με τη
γνώση,την επιστήμη και τον κόσμο γύρω μας.
Σας καλούμε να παρακολουθήσετε την ταινία και να γίνετε κι εσείς μέρος
αυτής της γέφυρας, που ενώνει τις λέξεις, τις ιδέες και τους ανθρώπους.
➡ Δείτε την ταινία εδώ: https://youtu.be/YpgV0yaSh5M
Στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές και οι
μαθήτριες της Στ’2 τάξης συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια προσομοίωση
εκλογών,που στόχο είχε να τους φέρει πιο κοντά στις βασικές αρχές
της δημοκρατίας και της συμμετοχής στα κοινά.
Οι μαθητές ανέλαβαν ενεργό ρόλο καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας:
δημιούργησαν υποψήφιους συνδυασμούς,
παρουσίασαν τις ιδέες και τις
προτάσεις τους, σχεδίασαν αφίσες και οργάνωσαν προεκλογική εκστρατεία,
τηρώντας πάντα κανόνες σεβασμού και επιχειρηματολογίας.
Η ημέρα των εκλογών κύλησε με απόλυτη τάξη και ενθουσιασμό.
Στήθηκε κάλπη, υπήρχαν εκλογικοί κατάλογοι και ψηφοδέλτια, ενώ μαθητές
ανέλαβαν ρόλους δικαστικών αντιπροσώπων και εφορευτικής
επιτροπής.
Το αποτέλεσμα ανέδειξε τους «εκλεγμένους εκπροσώπους»της τάξης, αλλά κυρίως
ανέδειξε τη σημασία της συμμετοχής, της υπευθυνότητας και της συνεργασίας.
Μέσα από αυτή τη βιωματική εμπειρία, τα παιδιά κατανόησαν ότι η δημοκρατία
δεν είναι απλώς μια έννοια,αλλά μια στάση ζωής – και πως κάθε φωνή έχει τη
δική της αξία!
Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα της Βουλής των Εφήβων και
η εκπαιδευτική μας εκδρομή στην Αθήνα αποτέλεσαν μια μοναδική εμπειρία που συνδύασε γνώση, συνεργασία και χαρά.
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί ενώσαμε τις δυνάμεις μας,
αποδεικνύοντας πως όταν υπάρχει εμπιστοσύνη και
επικοινωνία, η εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται πιο ουσιαστική καιανθρώπινη. Η σχέση ανάμεσα σε γονείς, δασκάλους και μαθητές έγινε ακόμη πιο δυνατή – μια πραγματική “γέφυρα” κατανόησης και στήριξης.
Και φυσικά, δεν έλειψε η διασκέδαση!
Οι στιγμές ξεγνοιασιάς, το γέλιο και η χαρά ήταν απαραίτητα “συστατικά”
που έδωσαν ακόμα περισσότερη ζωή στην εμπειρία μας.
Γιατί η μάθηση δεν γίνεται μόνο μέσα στις τάξεις, αλλά και μέσα από τις στιγμές που μας φέρνουν κοντά
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι στήριξαν αυτή τη δράση
(Δασκάλες, γονείς, μαθητες/τριες).
Ας συνεχίσουμε να δημιουργούμε μαζί τέτοιες εμπειρίες –με ουσία,αγάπη και χαμόγελο!
Ένα εγάλο ευχαριστώ στο τουριστικό πρακτορείο του κ.ΠΑΡΙΣΗ που οργάνωσε αυτή την εκδρομή!
Καθώς επίσης και στη διευθύντρια του σχολείου μας που επιμελήθηκε αυτή τη δράση.
Αγαπητοί γονείς, μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί,
Με αφορμή τις Άγιες Μέρες του Πάσχα, σας ευχόμαστε
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Ευχόμαστε σε όλους υγεία, χαρά και οικογενειακή ευτυχία.
Ας είναι αυτή η περίοδος ευκαιρία για
ξεκούραση και όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους μας.
Καλές γιορτές!
Σχολικό Έτος 2024-25
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ |
Τσάτσου Μαριάνθη |
Δασκάλα του Α1(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Παρακευή του μήνα και ώρα 9:00 εώς 9:40) |
Νοταρίδου Κατερίνα | Δασκάλα του Α2(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 13:15-14:00) |
Αφροδίτη Ρίζου | Δασκάλα του Β1(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 10:00-10:40) |
Πούλου Καλλιόπη | Δασκάλα του Β2(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Τετέρτη του μήνα και ώρα 10:45-11:30) |
Μηνοβγίδου Μαρία | Δασκάλα του Γ1(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Τρίτη του μήνα και ώρα 10:45-11:30) |
Γκαντίδου Λαμπρινή | Δασκάλα του Γ2(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 11:45-12:25) |
Στεφανοπούλου Αναστασία |
Δασκάλα του Δ1(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Τρίτη του μήνα και ώρα 11:45-12:25) |
Πρασούδη Χριστίνα | Δασκάλα του Δ2(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Παρασκευή του μήνα και ώρα 10:30-11:15) |
Συμεωνίδης Ηρακλής | Δάσκαλος του Ε1(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Τρίτη του μήνα και ώρα 10:00-10:45) |
Ράπτη Ελένη | Δασκάλα του Ε2(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 11:00-11:45) |
Γεωργίου Ρένα | Δασκάλα του ΣΤ1(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 11:45-12:25) |
Τοκμακίδου Σοφία | Δασκάλα του ΣΤ2(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 11:35-12:25) |
Παρασκευά Ελένη | Αγγλικής Φιλολογίας(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 8:20-8:55 για τους μαθητές/ριες των τμημάτων:Ε1,Ε2,ΣΤ1,ΣΤ2και ολοήμερο) |
Χιονίδου Αναστασία | Αγγλικής Φιλολογίας(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 9:05-9:40 για τους μαθητές/ριες των τμημάτωνΑ1,Α2,Β1,Γ1,Γ2,Δ1,Δ2) |
Τριανταφύλλου Τέτα | Γερμανικής Φιλολογίας(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 10:00-11:45) |
Κανδηλάπτη Δουκαίνη | Φυσικής Αγωγής(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 8:15-9:00 ,για τους μαθητές/ριες των τμημάτων Α1,Α2,Γ1,Γ2,Ε1,Ε2,ΣΤ1,ΣΤ2) |
Αμανατίδης Παναγιώτης | Φυσικής Αγωγής(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 13:20-14:00,για τους μαθητές/ριες των τμημάτων Β1,Β2,Δ1,Δ2 ) |
Βαϊάνα Ελένη | Θεατρική Αγωγή (ενημέρωση γονέων κάθε 1η Τετάρτη του μήνα και ώρα 10:00-10:45) |
Γιοβάνου Ευαγγελία | Πληροφορικής(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Τρίτη του μήνα και ώρα 10:00-10:45) |
Δήμογλου Μαρία | Εικαστικά(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 10:00-10:30) |
Χούλη Καλλιόπη | Δασκάλα του τμήματος ένταξης(ενημέρωση γονέων κάθε 1η Τρίτη και ώρα 12:35 -13:15) |
Καρανικόλας Δημήτριος |
Δασκάλος παράλληλης στήριξης (ενημέρωση γονέων κάθε 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα 11:45-12:25) |
Δάσκαλοι Ολοήμερου
|
|
Γιαπαλής Γεώργιος |
Δάσκαλος |
Αβραμίδης Γυμναστής
Δημήτρης