Καλώς Ήλθατε στο σχολείο μας!


"Ενα παιδί, ένας δάσκαλος, ένα βιβλίο, ένα μολύβι, μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο"

Get Adobe Flash player

 

Είμαστε ενθουσιασμένοι να σας ενημερώσουμε για την αναγνωστική δράση μας, όπου θα διαβάσουμε το βιβλίο "Μεγας Αλέξανδρος" του Νίκου Καζαντζάκη. Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://drive.google.com/file/d/1yXuNj7rtE1YJEXN9gi-Ju_hsV_xF1LK8/view?usp=sharing

Η δράση αυτή αποτελεί μέρος του διαγωνισμού φιλαναγνωσίας που συμκμετέχει η Στ τάξη. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν έναν από τους ακόλουθους τρόπους παρουσίασης της συμμετοχής τους:

  • Δημιουργία κόμικ

  • Θεατρική παράσταση

  • Διάλογος με την τεχνητή νοημοσύνη, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα απαντά ως ο συγγραφέας Νίκος Καζαντζάκης

Δημιουργικοί Στόχοι και Δεξιότητες

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις παρακάτω δημιουργικές δεξιότητες:

Κριτική σκέψη: Εμβάθυνση στο περιεχόμενο του βιβλίου και ανάλυση των κεντρικών θεμάτων και μηνυμάτων.

  • Δημιουργική γραφή: Δημιουργία κόμικ, θεατρικού σεναρίου ή διαλόγου με την τεχνητή νοημοσύνη.

  • Εκφραστική ικανότητα: Ανάπτυξη της εκφραστικότητας μέσω της θεατρικής παράστασης ή της συγγραφής διαλόγων.

  • Συνεργασία: Ομαδική εργασία για τη δημιουργία και την παρουσίαση των έργων.

  • Καινοτομία: Χρήση καινοτόμων προσεγγίσεων και τεχνικών για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου.


Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη ενός δημιουργικού ταξιδιού που θα ενώσει

τους αποφοιτήτους μας σε ένα μοναδικό καλλιτεχνικό εγχείρημα: τη δημιουργία μιας

ταινίας μικρού μήκους! Στόχος μας δεν είναι μόνο η συμμετοχή στον επερχόμενο διαγωνισμό

ταινιών, αλλά κυρίως η καλλιέργεια δεξιοτήτων και εμπειριών που θα μείνουν αξέχαστες.

Η συμμετοχή των μαθητών σε μια τέτοια δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί με την πλήρη

συναίνεση των γονέων ή κηδεμόνων τους, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή και υπεύθυνη

διεξαγωγή του έργου μας.

Τα Οφέλη Μιας Τέτοιας Δράσης
Η δημιουργία μιας ταινίας δεν είναι απλώς μια καλλιτεχνική διαδικασία – είναι μια εμπειρία

ζωής που συνδυάζει γνώση, συνεργασία και δημιουργικότητα.

Κάποια από τα βασικά οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές από αυτήν τη δράση είναι:

Καλλιέργεια Συνεργασίας και Ομαδικότητας

Οι μαθητές καλούνται να συνεργαστούν για να επιτύχουν έναν κοινό στόχο.

Μέσα από τη διαδικασία μαθαίνουν να ακούν, να συνεισφέρουν και να συντονίζουν

τις ενέργειές τους ως μέλη μιας ομάδας.

Ανάπτυξη Δημιουργικότητας και Φαντασίας

Η συγγραφή του σεναρίου, η σκηνοθεσία και η ερμηνεία βοηθούν τους μαθητές να ανακαλύψουν και

να εκφράσουν τις δημιουργικές τους ικανότητες.
Ενίσχυση Αυτοπεποίθησης

Μέσα από τη συμμετοχή σε μια δημόσια προβολή ή διαγωνισμό, οι μαθητές ξεπερνούν τις ανασφάλειές

τους και αποκτούν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.
Μάθηση μέσω της Τέχνης

Οι μαθητές εκτίθενται σε γνώσεις για την τέχνη του κινηματογράφου, όπως οι τεχνικές λήψης, το μοντάζ

και η σκηνοθεσία, ανακαλύπτοντας ίσως νέα ενδιαφέροντα ή και επαγγελματικές προοπτικές.
Καλλιέργεια Συναισθηματικής Νοημοσύνης

Η ενασχόληση με ρόλους, συναισθήματα και ιστορίες άλλων ανθρώπων βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και καλύτερη κατανόηση του κόσμου γύρω τους.

Προστασία του Σεναρίου και των Πνευματικών Δικαιωμάτων
Το περιεχόμενο του σεναρίου προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευσηή αναπαραγωγή του χωρίς την άδεια του δημιουργού.

Αυτό διασφαλίζει ότι το έργο των μαθητών μας παραμένει ασφαλές και ανήκει αποκλειστικά σε αυτούς.

Πρόσβαση στο Σενάριο
Για όσους γονείς και μαθητές ενδιαφέρονται να δουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σενάριο

και το εγχείρημα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

???? Δείτε το σενάριο εδώ

 https://1drv.ms/w/c/153038dc0eadb30a/ES7n8x4N2UNKic3vj8V7QzoB6RwA_NSGagLOY4URWPT6_w?e=VpM5kb

Σας καλούμε να αγκαλιάσετε αυτή την προσπάθεια, αναγνωρίζοντας όχι μόνο τη συμμετοχή μας στον

διαγωνισμό αλλά και τη σημασία της ίδιας της διαδικασίας. Μαζί, δημιουργούμε αναμνήσεις και γνώσεις

που θα συνοδεύουν τους μαθητές μας σε όλη τους τη ζωή!

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Δημιουργίας Ταινίας

οι μαθητές/τριες της Στ Τάξης

οι δασκάλες:

ΤΟΚΜΑΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΡΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ

ΑΣΤΕΡΩ ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΟΥ

 

 

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την υλοποίηση του προγράμματος KindsSaveLive,

το οποίο το εντάσσουμε στο μάθημα εργαστήρια δεξιοτήτων και αφορά στις Δ’ και Ε’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Πολύκαστρου.

Το πρόγραμμα αυτό έχει ως κύριο στόχο την εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών σχετικά

με την αξία της πρώτης βοήθειας και της πρόληψης ατυχημάτων.

Διδακτικά Οφέλη:

Το πρόγραμμα προσφέρει πολλά διδακτικά οφέλη για τους μαθητές, ενώ παράλληλα επεκτείνεται

και σε ευρύτερους κοινωνικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ενηλίκων που μπορούν να συμμετάσχουν ή να υποστηρίξουν τη δράση.

Ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων:

Οι μαθητές μαθαίνουν να συνεργάζονται, να κατανοούν την ανάγκη για βοήθεια στους άλλους και να αναπτύσσουν ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα.

Αύξηση της γνώσης για την πρόληψη και την πρώιμη παρέμβαση:

Οι μαθητέςαποκτούν γνώσεις σχετικά με τις πρώτες βοήθειες, τους τρόπους αντίδρασης σε

κρίσιμες καταστάσεις, όπως πνιγμό ή καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση.

Ενδυνάμωση της αυτοεκτίμησης:

Η συμμετοχή σε τέτοιες δραστηριότητες προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να νιώσουν ότι

έχουν τις ικανότητες να συμβάλλουν θετικά στην κοινότητά τους, ακόμα και με μικρές, αλλά σημαντικές ενέργειες.

Στόχοι του Προγράμματος:

Ενημέρωση και εκπαίδευση: Ο στόχος είναι να διαδοθεί η γνώση για τη σημασία

της πρώτης βοήθειας και της πρόληψης ατυχημάτων σε όλα τα επίπεδα.

Προώθηση της ατομικής και συλλογικής ευθύνης:

Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην προστασία των γύρω τους, καθώς

και να κατανοήσουν τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς για τη ζωή και την ασφάλεια.

Επέκταση σε ενηλίκους:

Το πρόγραμμα καλεί τους ενήλικες να συμμετέχουν ή να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να μάθουν και να αναπτύξουν δεξιότητες που θα

μπορούσαν να σώσουν ζωές.

Πρόσκληση για Συμμετοχή:

Καλούμε όλους τους ενήλικες να υποστηρίξουν το KindsSaveLive και να επενδύσουν στη μάθηση

και στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας που κατανοεί τη σημασία της πρόληψης και της σωτηρίας ζωών.

Συμμετέχοντας ή ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή των παιδιών, θα δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τη νέα γενιά και για όλους μας.

Το πρόγραμμα KindsSaveLive είναι μια ακόμα ευκαιρία για τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου να αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει τη σχέση τους με την κοινότητα και την κοινωνική αλληλεγγύη.

                             Αποτελέσματα εικόνων για κιδς σαωε λιωε

Είμαστε ενθουσιασμένοι να ανακοινώσουμε τη συμμετοχή του

σχολείου μας στο πρόγραμμα "Kids Save Lives".

Μέσα από αυτή τη σημαντική δράση, οι μαθητές μας θα μάθουν

πώς να χρησιμοποιούν απινιδωτή, ένα εργαλείο που μπορεί να

σώσει ζωές σε περιπτώσεις επείγοντος.

Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από την πιστοποιημένη δασκάλα,

κ. Τοκμακίδου Σοφία,φέτος θα πιστοποιηθεί η γυμναστριά μας

κ.Δουκαίνη Κανδηλάπτη

Με την καθοδήγησή τους, οι μαθητές/τριες μας θα αποκτήσουν

τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ανταποκριθούν

σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Επιπλέον, το σχολείο μας έχει εξοπλιστεί με απινιδωτή, ώστε να μπορούμε

να προσφέρουμε άμεση βοήθεια όταν χρειαστεί. Οι μαθητές μας, μέσα από

το μάθημα αυτό, θα μάθουν όχι μόνο την τεχνική χρήση του απινιδωτή,

αλλά και την αξία της ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης.

Η εκπαίδευση αυτή αποτελεί μέρος του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»

και είναι σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός ασφαλέστερου

σχολικού περιβάλλοντος. Είμαστε περήφανοι για τη συμμετοχή των μαθητών μας και

την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μας, που με την εμπειρία και το πάθος τους

βοηθάν στην υλοποίηση αυτού του προγράμματος.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας και ελπίζουμε ότι το παράδειγμά μας

θα εμπνεύσει και άλλες σχολικές κοινότητες να ενταχθούν σε τέτοιες δράσεις.

 

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς, 

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα

Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2024-2025.Με τη δωρεά σας συμμετέχετε

και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη

ζωή τους ασθένειες. 

Το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, εδώ και 26 χρόνια, αποτελεί ένα από τα βασικά

προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν

ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Στα συνημμένα αρχεία μπορείτε να βρείτε την απόδειξη της δωρεάς σας και το

πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής.

Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας! 

 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τις δασκάλες της ΣΤ' τάξης

(κκ.Τοκμακίδου Σοφία,Γεωργίου Ρένα ,Παρασκευά Ελένη) και

τους/τις μαθητές/τριες που με πολύ ζήλο και αφοσίωση οργάνωσαν και υλοποίησαν αυτή

την δράση στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με θέμα την ενσυναίσθηση.

 

Η συνεισφορά σας είναι ανεκτίμητη και δείχνει πόσο σημαντική είναι η αλληλεγγύη και η

υποστήριξη προς τους συνανθρώπους μας. Σας ευχαριστώ θερμά για την προσφορά σας και

εύχομαι να συνεχίσετε με την ίδια διάθεση και ενέργεια στο μέλλον.

 

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς, 

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα

Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2024-2025.Με τη δωρεά σας συμμετέχετε

και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη

ζωή τους ασθένειες. 

Το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, εδώ και 26 χρόνια, αποτελεί ένα από τα βασικά

προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν

ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.

Στα συνημμένα αρχεία μπορείτε να βρείτε την απόδειξη της δωρεάς σας και το

πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής.

Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας! 

 

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τις δασκάλες της ΣΤ' τάξης

(κκ.Τοκμακίδου Σοφία,Γεωργίου Ρένα ,Παρασκευά Ελένη) και

τους/τις μαθητές/τριες που με πολύ ζήλο και αφοσίωση οργάνωσαν και υλοποίησαν αυτή

την δράση στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με θέμα την ενσυναίσθηση.

 

Η συνεισφορά σας είναι ανεκτίμητη και δείχνει πόσο σημαντική είναι η αλληλεγγύη και η

υποστήριξη προς τους συνανθρώπους μας. Σας ευχαριστώ θερμά για την προσφορά σας και

εύχομαι να συνεχίσετε με την ίδια διάθεση και ενέργεια στο μέλλον.

Λόγω των επικείμενων καιρικών συνθηκών, είναι πιθανό να χρειαστεί να

διεξάγουμε κάποια μαθήματα εξ αποστάσεως.

 Συμμετοχή σε Συνάντηση: Ανάλογα με το πρόγραμμα βρείτε τον εκπαιδευτικό

που θέλετε παρακάτω και κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο για να συμμετάσχετε.

 A1 ΤΣΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ https://minedu-primary.webex.com/meet/tsmarian


A2 ΝΟΤΑΡΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/anotarid


Β1 ΡΙΖΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/riafroditi


B2 ΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/pouka


Γ1 ΜΗΝΟΒΓΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/minovmaria


Γ2 ΓΚΑΝΤΙΔΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/lgkantid


Δ1 ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/anstefanop


Δ2 ΠΡΑΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/cprasoudi


Ε1 ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ https://minedu-primary2.webex.com/meet/isimeoni


Ε2 ΡΑΠΤΗ ΕΛΕΝΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/raptieleni


ΣΤ1 ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/geoparthen


ΣΤ2 ΤΟΚΜΑΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/tokmakido

 

ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗ (Α, Γ, Ε, ΣΤ) ΚΑΝΔΗΛΑΠΤΗ ΔΟΥΚΑΙΝΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/kdoukain

 

ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗ (Β, Δ) ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ https://minedu-primary2.webex.com/meet/amapanagio

 

ΑΓΓΛΙΚΑ (Ε, ΣΤ) ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΕΛΕΝΗ https://minedu-primary.webex.com/meet/paraeleni.

 

ΑΓΓΛΙΚΑ(Α,Β,Γ,Δ)ΝΑΤΑΣΑ ΧΙΟΝΙΔΟΥ https://minedu-primary2.webex.com/meet/n_xionidou

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (Ε,ΣΤ) ΤΕΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ https://minedu-primary.webex.com/meet/panagtrian

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΟΓΛΟΥ https://meet302.webex.com/meet302/j.php?MTID=m449db2621300ef04dc335aeeb1ccde4

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (Α,Β,Γ,Δ,)ΕΛΕΝΗ ΒΑΙΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/elenivaina

 

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ(Α,Β,Γ,Δ,Ε,ΣΤ)ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΟΒΑΝΟΥ https://minedu-primary2.webex.com/meet/evigio

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ (Δ ΤΑΞΗ)ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ https://minedu-primary2.webex.com/meet/jimkaranik

 

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΧΟΥΛΗ  https://minedu-primary2.webex.com/meet/kalchouli

 

ΖΕΠ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΥ https://minedu-primary.webex.com/meet/anastverg

 

 

 

 

 

Την Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης και του Τμήματος 2 είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα τις συγκρούσεις, την οποία διοργάνωσε ο ψυχολόγος του σχολείου μας.

Στόχοι και Σκοποί της Παρουσίασης:Εκπαίδευση στην Αντιμετώπιση Συγκρούσεων: Οι μαθητές έλαβαν γνώση και τεχνικές για την αποτελεσματική διαχείριση των συγκρούσεων, τόσο σε προσωπικό όσο και σε σχολικό περιβάλλον. Εισάχθηκαν στις βασικές έννοιες γύρω από τις συγκρούσεις και τον αντίκτυπό τους στις ανθρώπινες σχέσεις.Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων: Η παρουσίαση δίδαξε δεξιότητες επικοινωνίας, όπως η ενεργητική ακρόαση και η έκφραση συναισθημάτων με υγιή τρόπο.Ενισχύθηκε η ενσυναίσθηση και η κατανόηση των απόψεων των άλλων.Πρόληψη και Επίλυση Συγκρούσεων: Οι μαθητές έμαθαν στρατηγικές για τηνπρόληψη των συγκρούσεων προτού αυτές εξελιχθούν σε σοβαρά προβλήματα. Παρουσιάστηκαν βήματα και μέθοδοι επίλυσης συγκρούσεων μέσω συζήτησης καισυνεργασίας.Ψυχολογική Υποστήριξη: Ενισχύθηκε η αυτοεκτίμηση των μαθητών και η ικανότητά τους να αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Παρέχθηκε ένα πλαίσιο στο οποίο οιμαθητές αισθάνονταν άνετα να μοιραστούν προσωπικές εμπειρίες και ανησυχίες.Προώθηση Καλών Σχολικών Σχέσεων: Ενισχύθηκε η ομαδικότητα και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών. Δημιουργήθηκε ένα θετικό σχολικό περιβάλλονόπου οι συγκρούσεις λύνονται με ειρηνικό και εποικοδομητικό τρόπο.

Ευχαριστήριο Σημείωμα:

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας προς τον ψυχολόγο του σχολείου μας ,κ.Αλέξανδρο για την πολύτιμη συμβολή του στην παρουσίαση αυτή.

Η εμπειρία και η γνώση του βοήθησαν τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις συγκρούσεις και να αποκτήσουν τα εργαλεία για να τις αντιμετωπίζουν με επιτυχία.

Ευχαριστούμε θερμά για την προσπάθεια και την αφοσίωση που έδειξε, προσφέροντας μια ανεκτίμητη υποστήριξη στους μαθητές μας.

Η παρουσίαση βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις συγκρούσεις και τους έδωσε τα εργαλεία για να τις αντιμετωπίζουν με επιτυχία.

Η σημασία της εκπαίδευσης στη διαχείριση των συγκρούσεων και η αξία των καλών σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον αναδείχθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

_Viber_2024-12-14_18-35-51-543.jpg

_Viber_2024-12-14_18-37-29-470.jpg

_Viber_2024-12-14_18-38-58-495.jpg

 

Τα Ελληνικά Χριστούγεννα

Τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα είναι μια από τις πιο

αγαπημένες και μαγικές γιορτές του χρόνου.

Οι προετοιμασίες ξεκινούν από νωρίς τον Δεκέμβριο,

με το στόλισμα των χριστουγεννιάτικων δέντρων και

των σπιτιών με φωτάκια και στολίδια.

Οι δρόμοι και οι πλατείες γεμίζουν με λαμπερά φώτα

και χριστουγεννιάτικες αγορές, όπου οι άνθρωποι

αγοράζουν δώρα και απολαμβάνουν παραδοσιακά γλυκά.

Παραδοσιακά Έθιμα

  • Μελομακάρονα και Κουραμπιέδες: Τα παραδοσιακά γλυκά

  • των Χριστουγέννων στην Ελλάδα είναι τα μελομακάρονα

  • και οι κουραμπιέδες. Τα μελομακάρονα είναι μπισκότα με

  • μέλι και καρύδια, ενώ οι κουραμπιέδες είναι μπισκότα με

  • βούτυρο και άχνη ζάχαρη.

  • Κάλαντα: Τα παιδιά τραγουδούν τα κάλαντα την παραμονή

  • των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων,

  • επισκεπτόμενα σπίτια και μαγαζιά, και λαμβάνουν χρήματα

  • ή γλυκά ως ανταμοιβή.

  • Χριστουγεννιάτικο Δέντρο: Το στόλισμα του χριστουγεννιάτικου

  • δέντρου είναι μια παράδοση που έχει υιοθετηθεί από πολλές

  • ελληνικές οικογένειες. Το δέντρο στολίζεται με φωτάκια,

  • μπάλες και άλλα στολίδια.

Θρησκευτικές Εκδηλώσεις

Τα Χριστούγεννα είναι επίσης μια σημαντική θρησκευτική

γιορτή στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι παρακολουθούν τη Θεία

Λειτουργία την παραμονή και την ημέρα των Χριστουγέννων,

και πολλοί νηστεύουν τις προηγούμενες ημέρες.

Ευχές

Με την ευκαιρία της προσμονής των Χριστουγέννων,

θα θέλαμε να ευχηθούμε σε όλους τους/τις μαθητές/τριες,

τους γονείς,τους/τις δασκάλους/ες και τη Διευθύντρια

του σχολείου μας:

Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

Είθε η μαγεία των Χριστουγέννων να γεμίσει τις

καρδιές σας με χαρά, αγάπη και ειρήνη.

 

 

 Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό υποδεχθήκαμε την Κινητή Βιβλιοθήκη του Δήμου Κιλκίς στο σχολείο μας! Η επίσκεψη αυτή προσέφερε μια μοναδική ευκαιρία στους μαθητές και τις μαθήτριες από όλες τις τάξεις να δανειστούν

βιβλία και να εμβαθύνουν στον μαγικό κόσμο της λογοτεχνίας.

Η διαδικασία του δανεισμού πραγματοποιήθηκε με απόλυτη τάξη και οργάνωση.

Κάθε τάξη με τη σειρά της κατέβαινε στο βανάκι της βιβλιοθήκης, όπου οι μαθητές είχαν την ελευθερία να επιλέξουν το βιβλίο που τους άρεσε περισσότερο.

Η ποικιλία των βιβλίων κάλυπτε όλα τα ενδιαφέροντα, από παραμύθια και μυθιστορήματα μέχρι επιστημονικά και εκπαιδευτικά βιβλία.

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε σε όλους τους/τις μαθητές/τριες ότι τα βιβλία που δανείστηκαν πρέπει να διατηρηθούν σε καλή κατάσταση. Είναι σημαντικό να φροντίζουμε το

δανεισμένο υλικό ώστε να μπορούν να το απολαύσουν και άλλοι μαθητές στο μέλλον.

Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Κιλκίς και την ομάδα της Κινητής Βιβλιοθήκης για αυτήν την εξαιρετική πρωτοβουλία. Επίσης, εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας προς τη διευθύντρια και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την πολύτιμη συμμετοχή και υποστήριξή τους στην οργάνωση της επίσκεψης.

                       Δείτε σχετικές λεπτομέρειες εικόνας. 15 Bambino Che Legge Disegno Colorato | Migliori Pagine da Colorare ...

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια σας ενημερώνουμε για τις εσωτερικές εκδηλώσεις που διοργανώσαμε για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

Κάθε τάξη συμμετείχε σε διάφορες δραστηριότητες και εκδηλώσεις, παρουσιάζοντας τη δική της

συμβολή στην ημέρα αυτή.

 

Β1 Τάξη: Αναγνώστηκε το βιβλίο "Ο Πόλεμος" των Ζουζέ Ζορζε Λετρία και Αντρέ, συνοδευόμενο από ζωγραφικήμε κάρβουνο με θέμα τον πόλεμο και την ειρήνη. Οι μαθητές δημιούργησαν "παγωμένες εικόνες" χρησιμοποιώντας θεατροπαιδαγωγικές τεχνικές με θέμα "Πόλεμος και Ειρήνη".

 

Β2 Τάξη:Εξηγήθηκε τι είναι πόλεμος με απλά και κατανοητά λόγια. Συζήτηθηκε γιατί μπορεί να συμβαίνουν οι πόλεμοι με παραδείγματα που κατανοούν τα παιδιά καθώς και η σημασία της ειρήνης και πώς μπορούμε να την προάγουμε καθημερινά.

Παροτρύνθηκαν οι μαθητές να εκφράσουν τα συναισθήματά τους σχετικά με τον πόλεμο μέσα από ζωγραφιές ή μικρές ιστορίες.

 

Γ Τάξη: Παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με την πορεία του πολέμου.Οργανώθηκαν ομαδικές δραστηριότητες όπως δημιουργία κολάζ, παιχνίδια λέξεων ή παγωμένες εικόνες που περιγράφουν την ειρήνη και τον πόλεμο.Στόχος να έρθουν οι μαθητές/τριες κοντά στα γεγονότα του πολέμου, να νιώσουν,να μυρίσουν,να αιστανθούν όλα εκείνα τα συναισθήματα που κρύβει ο πόλεμος,ακόμα και όταν βγαίνουμε νικητές.

 

Δ1 Τάξη: Οι μαθητές παρουσίασαν ένα θεατρικό έργο, αναδεικνύοντας το ταλέντο τους στη σκηνή.
Μέσω των ρόλων τους, οι μαθητές αναπτύξαν ενσυναίσθηση και κατανοήσαν τις συναισθηματικές επιπτώσεις του πολέμου στους ανθρώπους, τόσο στους στρατιώτες όσο και στους πολίτες.Τα ιστορικά γεγονότα που σχετίζονται με τον πόλεμο, όπως τα αίτια, οι συνέπειες και οι σημαντικές στιγμές,τα βίωσαν μέσα από τους ρόλους τους.

 

Δ2 Τάξη: Οι μαθητές τραγούδησαν, διάβασαν ποιήματα και συμμετείχαν σε ομαδικές δραστηριότητες όπως σταυρόλεξα, παιχνίδια λέξεων, κολάζ και ζωγραφιές. Μέσα από τη δημιουργική απασχόληση οδηγήθηκαν στην ενσυναίσθηση, ένιωσαν την κατοχή,έμαθαν για τη χαρά της ειρήνης!

 

Ε Τάξη: Παρακολούθησαν βίντεο,διάβασαν ποιήματα σχετικά με την πορεία του πολέμου.           Με στόχο να γίνει μια εισαγωγή στην έννοια του πολέμου. Επίσης να ενισχυθεί η συναισθηματική αντίληψη των μαθητών/τρίων. Καθώς και η ενσυναίσθηση τους.

 

ΣΤ Τάξη: Οι μαθητές μίλησαν γενικά για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, καλύπτοντας τα αίτια, τις εξελίξεις, τις συνέπειες και τον ρόλο της Ελλάδας στην ανατροπή του άξονα. Ακολούθησε ανάγνωση του χρονικού της επανάστασης με ποιήματα, τραγούδια και προβολή σχετικών βίντεο. Με στόχους : 1) Η ψυχολογική και η κοινωνική επίδραση του πολέμου στους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτών, των πολιτών, και των παιδιών.                                    2) Ανάδειξη της σημασίας της ειρήνης, της διπλωματίας και της συνεργασίας ως εναλλακτικές λύσεις στη σύγκρουση .                                                                                                         3) Ενθάρρυνση της κριτικής σκέψης. Διερεύνηση των ηθικών διλημμάτων που σχετίζονται με τον πόλεμο και την ειρήνη, προκειμένου να αναπτυχθεί η κριτική σκέψη των μαθητών. 


Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε μια έκθεση ζωγραφικής υπό την καθοδήγηση της εικαστικού μας, κ. Δήμογλου Μαρίας.
Καθώς και ένα πάνθεον από εικαστικά δρώμενα από τις περισσότερες τάξεις υπό την καθοδήγηση των δασκάλων τους.

Άλλες τάξεις συμμετείχαν διαβάζοντας ποιήματα, κάνοντας ζωγραφιές, προβολές βίντεο και τραγουδώντας τραγούδια, δίνοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα της εθνικής μας μνήμης και περηφάνειας.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους μαθητές και τους δασκάλους για την ενεργή συμμετοχή τους και τη δημιουργικότητά τους.

Οι εκδηλώσεις αυτές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής μας παράδοσης και ενισχύουν την εθνική μας συνείδηση.

Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με την κατάθεση στεφανιού στο μνημείο των ηρώων 

και με την παρέλαση, όπου οι μαθητές μας συμμετείχαν με ζήλο και περηφάνια, εκπροσωπώντας το σχολείο μας.

 

_Viber_2024-10-28_21-56-13-897.jpg_Viber_2024-10-28_21-58-18-970.jpg

 

 

_Viber_2024-10-28_21-57-24-904.jpg

 

_Viber_2024-10-28_21-56-17-010.jpg

_Viber_2024-10-28_21-54-37-247.jpg

_Viber_2024-10-28_21-54-39-483.jpg

_Viber_2024-10-28_21-54-39-530.jpg_Viber_2024-10-28_21-54-39-602.jpg

_Viber_2024-10-28_21-55-44-978.jpg_Viber_2024-10-28_21-56-15-712.jpg

_Viber_2024-10-28_22-00-50-312.jpg_Viber_2024-10-28_22-30-13-593.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tο 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολυκάστρου βραβεύτηκε με δύο Ετικέτες Ποιότητας eTwinning (eTwinning National Quality Label)

για τα εκπαιδευτικά έργα που υλοποίησε κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά: το Miror-painter of dreams και το Leonaront Da Vinci


Το Γ1 συμμετείχε στο πρόγραμμα eTwinning “Miròpainterofdreams” στο οποίο έμαθαν για τη ζωή και τα έργα του Ισπανού καλλιτέχνη,

όπως και αυτός, έγραψαν ένα συνεργατικό βιβλίο με μαθητές από Ιταλία, Ελλάδα, Σλοβενία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Σλοβακία κα

ι Πολωνία. Πήραν συνέντευξη από τον Μιρό και δημιούργησαν //www.emaze.com/@ALLTQQOCQ/miro-style-paintings-created-by-artificial-intelligence">

;πίνακες με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, έκαναν ένα συνεργατικό ψηφιακό παιχνίδι και πήραν μέρος στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κωδικοποίησης.

Τέλος, συναντήθηκαν τρεις φορές διαδικτυακά με τα άλλα σχολεία.

g1.png

 

 

    Το ΣΤ1 υλοποίησε το πρόγραμμα eTwinning “LeonardodaVinci, ageniusartist” με συμμετοχή χωρών από Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πολωνία και Τουρκία.

   Τα παιδιά πήραν συνέντευξη από τον καλλιτέχνη, έγραψαν ένα συνεργατικό βιβλίο για τη ζωή και το έργο του, ζωγράφισαν τη Μόνα Λίζα «διαφορετικά», αναπαράστησαν σε 3D έναν καταπέλτη, έφτιαξαν ιπτάμενες μηχανές και συναντήθηκαν δύο φορές διαδικτυακά με σχολεία της Τουρκίας και της Γαλλίας.

 

  Το ίδιο τμήμα έμαθε για ήρωες των Ολυμπιακών Αγώνων, για σπουδαίες γυναίκες και δημιούργησε εικόνες με Τεχνητή Νοημοσύνη.
μάθαμε για τη FlorenceNightingale και γράψαμε τραγούδι, δημιουργήσαμε νέους πίνακες αφού πρώτα μάθαμε να κάνουμε μοντάζ και κάναμε styling στη

Μόνα Λίζα.

 st1.jpg

               Αγαπητοί μαθητές/τριες, γονείς και κηδεμόνες  σας ενημερώνουμε για την :

 

11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού - Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 θα εορταστεί την

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
             Το  κοινό σύνθημα είναι: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» .

Στόχος να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, 

της σωματικής άσκησης

και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

                  Το Ωρολόγιο πρόγραμμα δεν αλλάζει.

 

Η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο θα λειτουργήσουν  κανονικά.

 

Οι μαθητές/ριες καλό θα είναι στις τσάντες τους να έχουν φαγητό, νερό, καπέλο και

μπογιές/μαρκαδόρους/μπλοκ ζωγραφικής.

Να φορούν αθλητικά παππούτσια και φόρμες γυμναστικής

11_panellhnia_hmera.png

 

 

“έλα να λέγωσε την ιστορία”

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 τμήματος του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου σας προσκαλούμε στην ημερίδα παρουσίασης της ταινίας μικρού μήκους
“ έλα να λέγωσε την ιστορία ”
που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024 στις 7 μ.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο Πολυκάστρου.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ

_ΝΑ_ΛΕΓΩΣΕ_ΤΗΝ_ΙΣΤΟΡΙΑ.png

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=bVcaK7nLyxw&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fdipe-new.kil.sch.gr%2F&source_ve_path=Mjg2NjY&feature=emb_logo

 

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις ημερομηνίες των δράσεων

που θα ακολουθήσουν μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς..

1η)Ολοήμερη εκδρομή στις 5-6-2024.

2η )Γιορτή λήξης και αποφοίτηση της Στ τάξης στις 13-6-2024 .

3η )Παράδοση απολυτηρίων στις 14-6-2024.

Για περισσότερες πληροφορίες θα ενημερωθείτε με άλλο μήνυμα.

Χριστός Ανέστη.

Αφιερώστε λίγο χρόνο να βρείτε αυτήν την εικόνα..το Στ1 συμμετέχει σε διαγωνισμό..με χρηματικό
έπαθλο.
Αν θέλετε κοινοποιήστε το για περισσότερους ψήφους.Ο σύνδεσμος είναι:
 
 
Υπαρχει χρηματικό έπαθλο που θα  δίνεται στις σχολικές μονάδες που κερδίζουν!
 
Καλή μας επιτυχία!
 
 

«H ζωή στο σχολείο»
Το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι μας: αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουμε όταν πρωτοξεκινάμε το σχολείο, και μπορεί να μας ακούγεται υπερβολικό, αλλά αν αναλογιστούμε τις

ώρες της μέρας που αφιερώνουμεσε αυτό, θα συνειδητοποιήσουμε την αλήθεια που

κρύβει η φράση.

Το σχολείο δεν μας προσφέρει μόνο πολύτιμεςγνώσεις, αλλά συμβάλλει στην κοινωνικοποίησή μας·

είναι ένας χώρος όπου αναπτύσσουμε δεσμούς με τουςσυμμαθητές μας, τους δασκάλους μας

αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό, ανακαλύπτοντας τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά μας, τα

δυνατά και τα αδύναμα σημεία μας.

Δυστυχώς όμως, δεν είναι όλα τα παιδιά του πλανήτη τόσο τυχερά ώστε να έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση.

Αυτούς τους στόχους καλούνται να πετύχουν μέσα από τον διαγωνισμό ,του εκδοτικού οικου Μεταίχμιο,οι μαθητές/τριες του Δ2.


Τα παιδιά της Δ2΄  διαβάζουν τα βιβλία::

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

 

 

 

 

 

Οι μαθητές/τριες, ο σύλλογος διδασκόντων και η διευθύντρια του σχολείου

μας σας εύχονται:

 

.jpg

Το Πάσχα είναι η σημαντικότερη θρησκευτική γιορτή της Χριστιανοσύνης.
Τιμάται η ανάμνηση της ένδοξης Ανάστασης του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού.

Οι μαθητές/τριες με τους/τις δακάλους/λες τους  συζήτησαν για τη γιορτή ,

μίλησαν και ερεύνησαν τα ήθη και έθιμα της χώρας μας,αλλά και άλλων χωρών,

έψαλαν κάλαντα,κατασκεύασαν κάρτες,καλαθάκια,στεφανάκια,έβαψαν αυγά.

Μέσα από τις δράσεις αυτές ήρθαν πιο κοντά  στο διδακτικό  στόχο ,που είναι να

ενισχύσουν το αίσθημα της αγάπης ,της συγχώρεσης,άλλωστε είναι μια γιορτή

που έχει χαρακτηριστεί άνοιξη,ελευθερία, ανάταση ψυχής και εκεί προασπαθήσαμε

να οδηγήσουμε τα παιδιά .

Δείτε κάποιες από τις δράσεις μας...

Βάψαμε αυγά:

Α1 και Α2

1_ΚΑΙ_Α2.jpg.jpg

 

 

Έθιμα ποντιακά:                                                  κατασκευές κρεμαστών αυγών:

 

Γ2 ΤΑΞΗ

 

2_ΕΘΙΜΑ.jpg2_ΜΑΡΙΑ.jpg

 

Κάλαντα των Βαϊων:

Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα Βάγια

ήρθε η Κυριακή που τρων τα ψάρια.

Ξύπνα Λάζαρε και μη κοιμάσαι

τώρα μέρα μας, τώρα χρονιά μας,

τα κουτάκια μας αυγά γεννούνε

δώστε μας και μας να τα χαρούμε.

Και του χρόνου.

Δ2 ΤΑΞΗ                                              ανταλλαγή ανακυκλώσιμων δώρων

_ΑΠΟ_Δ2.jpg2_ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ.jpg

Λαζαράκια...πεντανόστιμα:

Ε1 ΤΑΞΗ

1_ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ.jpg1_ΨΗΣΙΜΟ.jpg

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ....

1.jpg 1_3.jpg

 

 

ΣΤ1 ΤΑΞΗ

 

Κατασκευάσαμε κάρτες και στεφανάκια:

 

1.jpg.jpg

 

 

                                            Και του χρόνου με υγεία...

 

                 

                         Καλή Ανάσταση !

 

 

 

   Με την Ε ΚΑΙ ΣΤ΄  αναβιώσαμε στο σχολείο μας  το έθιμο του κυνηγιού

των πασχαλινών αυγών.

  Αυτό το δημοφιλές παιχνίδι χρονολογείται από τον 18ο αιώνα και

συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.

  Στην Γερμανία η παράδοση θέλει ένα λευκό λαγουδάκι να φέρνει

τα σοκολατένια αυγά του Πάσχα! Για τα παιδιά το Πάσχα είναι η

αγαπημένη τους γιορτή, γιατί ο λαγός κρύβει τα αυγά μέσα στους

κήπους των παιδιών και αυτά ψάχνουν να τα βρουν(Eiersuche)!!! 

   Η δασκάλα των γερμανικών κ.Μαρίνα Τσιμπερίδου οργάνωσε το

παιχνίδι και με τη βοηθεία των μαθητών/τριων πέρασαν διασκέδασαν

και απόλαυσαν το αυγουλάκι τους! _Viber_2024-04-24_15-53-14-438.jpg

_Viber_2024-04-24_23-14-12-648.jpg

_Viber_2024-04-24_23-14-53-385.jpg

_Viber_2024-04-24_23-15-26-354.jpg

 

 

    Το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας επισκέφθηκε η Ε τάξη του σχολείου μας.

Η δράση χωρίστηκε σε τρία σημεία :1)Από τηγη στο σύμπαν 2)Έκθεση eco zoo 3)προσωμοιοτής.

 

                                1)Από τη Γη στο Σύμπαν – ταινία στο Πλανητάριο

  Ο νυχτερινός ουρανός, γοητευτικός και μυστηριώδης, ανέκαθεν υπήρξε αντικείμενο αρχαίων

μύθων και θαυμασμού. Η κατανόηση του Σύμπαντος αποτελεί την αρχαιότερη επιθυμία του ανθρώπου.

  Μόλις πρόσφατα όμως έχουμε αρχίσει να αντιλαμβανόμαστε την θέση του πλανήτη Γη στην

απεραντοσύνη του κόσμου.

  Οι μαθητές/τριες έζησαν τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει η ταινία «Από τη Γη στο Σύμπαν»

και γνωρίσαν περισσότερα για το ταξίδι των ουράνιων ανακαλύψεων, από τις θεωρίες των αρχαίων

Ελλήνων αστρονόμων μέχρι τα υπερσύγχρονα τηλεσκόπια.

                                                                                 2) Eco Zoo,

το πρώτο πάρκο ζώων, που συνδυάζει τη ψυχαγωγία και την εκπαίδευση με μοναδικό τρόπο.

  Ένα πάρκο όπου όλα τα ζώα είναι ρομποτικά, σε ρεαλιστική αναπαράσταση ,διαθέτουν εντυπωσιακή

κίνηση και ήχο.

  Ένας ολόκληρος ρεαλιστικός και ταυτόχρονα παραμυθένιος κόσμος παρουσιάζεται σε διαφορετικές

ενότητες,συνδυάζοντας την ψυχαγωγία και την εκπαίδευση με μοναδικό τρόπο.

  Πρόκειται για το μεγαλύτερο πάρκο ζώων στον κόσμο, χωρίς αιχμαλωσία ζωντανών πλασμάτων,

που δεν απαιτεί σπατάλη ενέργειας, τροφών και φαρμάκων για τη συντήρηση και σωστή ανάπτυξή τους,

δεν χρειάζεται νερό για την καθαριότητά τους και λειτουργεί χωρίς τη χρήση ανθρώπινων πόρων για

τη φροντίδα τους.

_Viber_2024-04-23_12-28-33-379.jpg

_Viber_2024-04-23_12-28-27-909.jpg

_Viber_2024-04-23_12-28-33-437.jpg

_Viber_2024-04-24_22-42-28-068.jpg

 

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

1o Δημοτικό Σχολείο Πολυκάστρου
Ασκληπιου 1, Πολύκαστρο
Τ.Κ. 61200
Τηλ: 2343022444
email: mail@1dim-polyk.kil.sch.gr
Copyright © 2025 1ο Δημοτικό ΣχολείοΠολυκάστρου  Rights Reserved.