Καλώς Ήλθατε στο σχολείο μας!


"Ενα παιδί, ένας δάσκαλος, ένα βιβλίο, ένα μολύβι, μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο"

Get Adobe Flash player

 


 

Η Αποκριά και η Τσικνοπέμπτη είναι δύο από τις πιο αγαπημένες γιορτές της ελληνικής

παράδοσης, και φέτος στο σχολείο μας, αυτές οι γιορτές είχαν ακόμα μεγαλύτερη σημασία,

χάρη στη συμμετοχή των μαθητών μας ... Η ημέρα του εορτασμού

ήταν γεμάτη από δημιουργικότητα, αυτενέργεια και συνεργασία, με τους/τις μαθητές/τριες

να συμμετέχουν ενεργά και να φέρνουν εις πέρας τα δικά τους σχέδια για την εκδήλωση.

Η Αυτενέργεια των Μαθητών: Δημιουργία Τραγουδιών και Χορευτικών

Οι μαθητές μας ανέλαβαν εξ ολοκλήρου τη διαδικασία της προετοιμασίας της εκδήλωσης,. Σχεδίασαν μόνοι τους τα χορευτικά, τα τραγούδια που ήθελαν

να ερμηνεύσουν,  και δημιούργησαν τα σχέδια για τις στολές τους,

αναλαμβάνοντας όλη την οργανωτική δουλειά.

Τα τραγούδια και οι χοροί που παρουσιάστηκαν ήταν αποτέλεσμα της αυτενέργειας των

μαθητών, χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια. 

Οι μαθητές μας, μέσα από το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ανέπτυξαν ικανότητες συνεργασίας και δημιουργικής σκέψης, εκφράζοντας τις ιδέες τους με τρόπο μοναδικό.

Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε την αίσθηση της υπευθυνότητας και της ομάδας,

ενώ έδωσε στα παιδιά τη δυνατότητα να επιλέξουν,να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν

τη δική τους εκδήλωση.

Χορευτικά με την Καθοδήγηση της Γυμνάστριας μας, κ. Καίνης

Αμέσως μετά οι μαθητές παρουσίασαν  και χορευτικά, τα οποία επιμελήθηκε η γυμνάστρια του

σχολείου μας, κ. Καίνη. 

Με την υποστήριξή της, οι μαθητές ανέδειξαν τις χορευτικές τους δεξιότητες, δημιουργώντας υπέροχες παραστάσεις που συνδύασαν το παραδοσιακό στοιχείο

με τη δική τους προσωπική έκφραση.

Μια Ημέρα Γιορτής και Συνοχής

Η γιορτή της Αποκριάς και της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους.

Οι μαθητές, φορώντας τις στολές που είχαν επιλέξει και δημιουργήσει οι ίδιοι, παρουσίασαν με ενθουσιασμό τα τραγούδια και τα χορευτικά τους.

Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη χαρά, γέλια και φαντασία, ενώ η συμμετοχή

όλων, μαθητών και δασκάλων, δημιούργησε ένα αίσθημα ενότητας και συνεργασίας.

Η Σύνδεση με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Η όλη εκδήλωση αποτέλεσε μια εξαιρετική εφαρμογή του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,

Στο οποίο οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν κρίσιμες ικανότητες όπως η δημιουργικότητα, η ομαδικότητα και η υπευθυνότητα.

Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές ανέπτυξαν την ικανότητα

να εκφράζουν τις ιδέες τους και να συνεργάζονται για την ολοκλήρωση ενός κοινού

στόχου. Η εκδήλωση αυτή ήταν ένα ζωντανό παράδειγμα του πώς τα Εργαστήρια

Δεξιοτήτων μπορούν να φέρνουν κοντά τη θεωρία και την πράξη, αναδεικνύοντας

τις δυνατότητες των μαθητών μας.

Συμπέρασμα

Ο εορτασμός της Αποκριάς και της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας ήταν μια υπέροχη ευκαιρία για τους μαθητές να εκφραστούν και να δείξουν τη δημιουργικότητά τους.

Μέσα από τη συμμετοχή τους στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων , τα παιδιά απέδειξαν ότι η

συνεργασία, η αυτενέργεια και η δημιουργικότητα αποτελούντα κλειδιά για την επιτυχία και τη χαρά.

Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους για τη στήριξή τους και τη συμμετοχή

τους σε αυτήν την όμορφη γιορτή!


 

 


Με την άφιξη της άνοιξης, οι μέρες μεγαλώνουν και η φύση γεμίζει με χρώματα

και ζωντάνια.

Στην ελληνική παράδοση, ο Μάρτιος φέρνει μαζί του όχι μόνο την αλλαγή της

εποχής, αλλά και το αγαπημένο έθιμο των μαρτακιών, το οποίο έχει καταστεί

σύμβολο προστασίας, τύχης και ανανέωσης.

Τα Μαρτάκια: Σύμβολο Προστασίας και Καλοτυχίας

Τα μαρτάκια είναι παραδοσιακά βραχιόλια που αποτελούνται από κόκκινη και άσπρη

κλωστή, και φοριούνται

κατά τον μήνα Μάρτιο, την περίοδο της άνοιξης. Ο συνδυασμός αυτών των δύο χρωμάτων

έχει βαθύ συμβολισμό:

  • Η κόκκινη κλωστή συμβολίζει την προστασία από το κακό και την αρνητική ενέργεια.
  • Η άσπρη κλωστή αναφέρεται στην καθαρότητα και την υγεία, και βοηθάει στην
  • προσέλκυση καλοτυχίας και ευημερίας.

Οι μαθητές του σχολείου μας, με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων, είχαν την ευκαιρία να

συμμετάσχουν σε αυτήν την όμορφη παράδοση, φορώντας τα μαρτάκια και κάνοντάς τα

μέρος της καθημερινότητάς τους, ως ένδειξη προστασίας και καλοτυχίας για την αρχή της

άνοιξης.

Ο Σύλλογος Γονέων και η Στήριξη της Παράδοσης

Ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας, με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, προσέφερε τα

μαρτάκια στους/στις μαθητές/τριες μας, βοηθώντας έτσι να αναβιώσει και να διατηρηθεί

αυτή η όμορφη παράδοση. Τα παιδιά, φορώντας τα μαρτάκια τους, 

έδωσαν ζωή σε αυτό το παραδοσιακό έθιμο και ενίσχυσαν την αίσθηση

της κοινότητας στο σχολείο μας.

Το έθιμο των μαρτακιών, εκτός από την ευχάριστη παράδοση, έχει και έναν παιδαγωγικό

σκοπό.

Μέσα από την εμπειρία αυτή, τα παιδιά μαθαίνουν να εκτιμούν τις παραδόσεις

και να κατανοούν τη σημασία των συμβόλων που φέρουν μαζί τους.

Ένα Μήνυμα Ελπίδας και Ανανέωσης

Η άνοιξη είναι η εποχή της ανανέωσης και της ελπίδας. Μέσα από τη γιορτή των μαρτακιών,

το σχολείο μας ενισχύει τη σύνδεση των μαθητών με τις ρίζες της ελληνικής παράδοσης

και τους προσφέρει τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στην αναβίωση της

πολιτιστικής μας κληρονομιάς.


 


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού, το ΚΕΔΑΣΥ Κιλκίς οργανώνει μια σημαντική ημερίδα με στόχο

την ευαισθητοποίηση των παιδιών και της τοπικής κοινωνίας γύρω από το ζήτημα του ρατσισμού και της ξενοφοβίας.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής, η ΣΤ' τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου, κατόπιν πρόσκλησης του ΚΕΔΑΣΥ,

θα δραματοποιήσει δύο ποιήματα που αγγίζουν την καρδιά του θέματος του ρατσισμού και της αποδοχής του "άλλου":

το ποίημα "Σώπα Μη Μιλάς" του Ασίιν και το ποίημα "Μη Με Λες Ξένο".

Η Σημασία των Ποιημάτων

Τα ποιήματα αυτά αναδεικνύουν τις ψυχικές και κοινωνικές συνέπειες του ρατσισμού, ενώ ταυτόχρονα μας καλούν να

αναλογιστούμε την αξία της διαφορετικότητας και της αποδοχής. Το ποίημα "Σώπα Μη Μιλάς" πραγματεύεται τις εσωτερικές

συγκρούσεις που προκαλεί η κοινωνική απομόνωση και η σιωπηλή υποταγή στις προκαταλήψεις, ενώ το ποίημα "Μη Με Λες Ξένο"

εκφράζει την αντίθεση στην ταξική και εθνοτική διάκριση και μας καλεί να δούμε τον "ξένο" ως ίσο, με δικαιώματα και αξία.

Δραματοποίηση από τους Μαθητές της ΣΤ' Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου

Η εκδήλωση περιλαμβάνει τη δραματοποίηση αυτών των δύο ποιημάτων από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου

Πολυκάστρου. Μετά από κάλεσμα από το ΚΕΔΑΣΥ Κιλκίς, οι μαθητές θα παρουσιάσουν τα ποιήματα μέσα από θεατρικές σκηνές, δίνοντας

φωνή στις λέξεις και τα συναισθήματα που εκφράζουν. Μέσω αυτής της διαδικασίας, τα παιδιά θα κατανοήσουν βαθύτερα τις κοινωνικές

προεκτάσεις του ρατσισμού και τη σημασία της κοινωνικής αποδοχής.

Σκοπός της Εκδήλωσης


Η εκδήλωση έχει ως στόχο όχι μόνο την καλλιτεχνική έκφραση, αλλά και τη δημιουργία ενός ανοιχτού διαλόγου για τα θέματα του

ρατσισμού και της διαφορετικότητας. Οι μαθητές και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε συζητήσεις και να

ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με τον ρατσισμό και τις κοινωνικές αδικίες, ενισχύοντας το μήνυμα της αλληλεγγύης και της αποδοχής του άλλου.

Ποιες είναι οι Στόχοι της Εκδήλωσης:

  • Ενημέρωση για τον Ρατσισμό και την Ξενοφοβία: Μέσα από τη δραματοποίηση, τα παιδιά και οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις
  • επιπτώσεις του ρατσισμού και θα αναγνωρίσουν τη σημασία της κοινωνικής αποδοχής και ενότητας.
  • Καλλιτεχνική Έκφραση: Η θεατρική παρουσίαση των ποιημάτων θα προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά
  • και να ενισχύσουν τη συνεργασία τους.
  • Δημιουργία Διαλόγου: Η εκδήλωση θα δημιουργήσει ένα πλαίσιο για ανοιχτό διάλογο μεταξύ μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών για τη σημασία
  • της καταπολέμησης των διακρίσεων.

Οδηγίες για τους Γονείς για την Εγγραφή στην Α' Δημοτικού

1. Χρονική Περίοδος Εγγραφών
- Οι εγγραφές πραγματοποιούνται από τις 6 Μαρτίου έως τις 26 Μαρτίου 2025.
- Μετά τις 26 Μαρτίου, οι αιτήσεις θεωρούνται εκπρόθεσμες και απαιτούν έγκριση

από την Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

2. Ποιοι Εντάσσονται
- Μαθητές που γεννήθηκαν μεταξύ 1 Ιανουαρίου 2019 και 31 Δεκεμβρίου 2019.

3. Ηλεκτρονική Διαδικασία
- Επισκεφθείτε την πλατφόρμα εγγραφών στη διεύθυνση: [https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr](https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr).
- Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TaxisNet.
- Συμπληρώστε τα στοιχεία του μαθητή (όνομα, πατρώνυμο, μητρώνυμο, ημερομηνία γέννησης).
- Επισυνάψτε τα διαθέσιμα δικαιολογητικά, όπως:
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) – μπορεί να προσκομιστεί στο σχολείο αργότερα.
- Βιβλιάριο Υγείας με στοιχεία εμβολιασμών.
- Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας.
- Επιβεβαιώστε την αίτηση από τον δεύτερο γονέα/κηδεμόνα.

4. Σημαντικές Σημειώσεις
- Αν δεν επισυνάψετε όλα τα δικαιολογητικά, αυτά μπορούν να προσκομιστούν στο σχολείο

κατά την περίοδο εγγραφών.
- Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση κατοικίας σας είναι επικαιροποιημένη για τη σωστή χωροταξική ανάθεση.

5. Ενημέρωση και Παρακολούθηση
- Μετά την υποβολή της αίτησης, θα ενημερωθείτε μέσω SMS ή email για την κατάσταση της αίτησης.
- Επισκέπτεστε ξανά την πλατφόρμα για τυχόν διορθώσεις που απαιτούνται.

6. Επικοινωνία με το Σχολείο
- Αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες ή χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο της

περιοχής σας για περαιτέρω υποστήριξη.

   Την Παρασκευή, οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου είχαν

τη μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση "Το Νησί της Μαρίας"

στο θέατρο Ολύμπιον.

Ήταν μια εμπειρία γεμάτη μαγεία, μάθηση και ψυχαγωγία που τους προσέφερε πολλά οφέλη.

Όπως:

1. Εκπαιδευτική Εμπειρία

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν ζωντανά μια θεατρική παράσταση, κάτι που συχνά

απουσιάζει από τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους.

Μέσα από το θέατρο, καλλιεργούνταν η φαντασία, η κριτική σκέψη και η δημιουργικότητα των

παιδιών.

2. Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης

Παρακολουθώντας τους χαρακτήρες να αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις και συναισθηματικές καταστάσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ταυτιστούν και να

αναπτύξουν την ενσυναίσθησή τους.

Κατανόησαν καλύτερα τον εαυτό τους και τους άλλους, κάτι που συμβάλλει σημαντικά στην ψυχολογική τους ανάπτυξη.

3. Ενίσχυση της Συνεργασίας και της Ομαδικότητας

Η δράση αυτή προσέφερε επίσης μια ευκαιρία για κοινωνική αλληλεπίδραση και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.

Μέσα από τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την παράσταση,

καλλιεργήθηκε η ομαδικότητα και η αίσθηση του ανήκειν.

4. Πολιτιστική Καλλιέργεια

Η παρακολούθηση θεάτρου ενισχύει την πολιτιστική καλλιέργεια των παιδιών.

Γνωρίζουν νέους κόσμους, ιστορίες και ιδέες που διευρύνουν τους ορίζοντές τους και τους κάνουν πιο ανοιχτόμυαλους.

5. Αναπτύσσοντας τη Λογοτεχνική Κατανόηση

Μέσα από την παράσταση, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη λογοτεχνία, το συμβολισμό και τις αφηγηματικές τεχνικές.

Αυτό τους βοηθάει να κατανοούν και να εκτιμούν καλύτερα τη λογοτεχνία και τον γραπτό λόγο.

Συνολικά, η επίσκεψη αυτή ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που προσέφερε στους μαθητές ποικίλα οφέλη, ενισχύοντας τόσο τη γνωστική όσο και τη συναισθηματική τους ανάπτυξη.

Το θέατρο αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά ένας εξαιρετικός εκπαιδευτικός πόρος που συνδυάζει την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία.

Ευχαριστούμε όλους/όλες όσους συνέβαλλαν για την πραγμάτωση της παραπάνω δράσης!

Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας

Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς «ΝΗΡΕΑΣ» σε συνεργασία με το Δήμο Παιονίας

διοργανώνει σεμινάριο για γονείς παιδιών σχολικής ηλικίας με

τίτλο: «Ανακαλύπτοντας μαζί τα όρια».

Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς/κηδεμόνες/φροντιστές (ανεξαρτήτου φύλου,

κοινωνικό-οικονομικής κατάστασης, εργασιακής κατάστασης, εθνικότητας κ.ά.) που

μεγαλώνουν παιδιά ηλικίας 6-11 χρονών κι είναι κάτοικοι δήμου Παιονίας. 

Σκοπός του είναι οι γονείς να υποστηριχθούν στο ρόλο τους, ενισχύοντας τις

δεξιότητες τους που σχετίζονται με την εκπλήρωση του γονεϊκού τους ρόλου.

Συγκεκριμένα τα θέματα που θα συζητηθούν, σχετίζονται με τη βελτίωση της

επικοινωνίας, την αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση των συναισθημάτων και

την οριοθέτηση των αρνητικών συμπεριφορών των παιδιών. Βασίζεται στο βιωματικό

τρόπο εκπαίδευσης και στην αλληλεπίδραση σε μικρές ομάδες.

Οι συναντήσεις, συνολικής διάρκειας 10 ωρών, θα πραγματοποιούνται 1 φορά

την εβδομάδα στο φουαγιέ του Πολιτιστικού Κέντρου στο Πολύκαστρο

(Κ. Παλαιολόγου 3 στην κεντρική πλατεία) από τις 18:00 έως τις 20:00.

Συγκεκριμένα οι ημερομηνίες των συναντήσεων είναι τη

Δευτέρα: 10, 17, 24, 31 Μαρτίου και 7 Απριλίου 2025.

Το σεμινάριο είναι δωρεάν. Συντονίστρια είναι η κα Μαρία Χατζηγεωργιάδου,

ψυχολόγος.

Δηλώσεις συμμετοχής πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή

7 Μαρτίου 2025. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Ελάχιστος αριθμός

ατόμων 12 και μέγιστος 20.

Οι γονείς για να δηλώσουν συμμετοχή συμπληρώνουν φόρμα συμμετοχής σε αυτό το σύνδεσμο: https://forms.gle/Nz1YBA9TywAaDvNT6

 

Είμαστε ενθουσιασμένοι να σας ενημερώσουμε για την αναγνωστική δράση μας, όπου θα διαβάσουμε το βιβλίο "Μεγας Αλέξανδρος" του Νίκου Καζαντζάκη. Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://drive.google.com/file/d/1yXuNj7rtE1YJEXN9gi-Ju_hsV_xF1LK8/view?usp=sharing

Η δράση αυτή αποτελεί μέρος του διαγωνισμού φιλαναγνωσίας που συμκμετέχει η Στ τάξη. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν έναν από τους ακόλουθους τρόπους παρουσίασης της συμμετοχής τους:

  • Δημιουργία κόμικ

  • Θεατρική παράσταση

  • Διάλογος με την τεχνητή νοημοσύνη, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα απαντά ως ο συγγραφέας Νίκος Καζαντζάκης

Δημιουργικοί Στόχοι και Δεξιότητες

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις παρακάτω δημιουργικές δεξιότητες:

Κριτική σκέψη: Εμβάθυνση στο περιεχόμενο του βιβλίου και ανάλυση των κεντρικών θεμάτων και μηνυμάτων.

  • Δημιουργική γραφή: Δημιουργία κόμικ, θεατρικού σεναρίου ή διαλόγου με την τεχνητή νοημοσύνη.

  • Εκφραστική ικανότητα: Ανάπτυξη της εκφραστικότητας μέσω της θεατρικής παράστασης ή της συγγραφής διαλόγων.

  • Συνεργασία: Ομαδική εργασία για τη δημιουργία και την παρουσίαση των έργων.

  • Καινοτομία: Χρήση καινοτόμων προσεγγίσεων και τεχνικών για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου.


Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη ενός δημιουργικού ταξιδιού που θα ενώσει

τους αποφοιτήτους μας σε ένα μοναδικό καλλιτεχνικό εγχείρημα: τη δημιουργία μιας

ταινίας μικρού μήκους! Στόχος μας δεν είναι μόνο η συμμετοχή στον επερχόμενο διαγωνισμό

ταινιών, αλλά κυρίως η καλλιέργεια δεξιοτήτων και εμπειριών που θα μείνουν αξέχαστες.

Η συμμετοχή των μαθητών σε μια τέτοια δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί με την πλήρη

συναίνεση των γονέων ή κηδεμόνων τους, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή και υπεύθυνη

διεξαγωγή του έργου μας.

Τα Οφέλη Μιας Τέτοιας Δράσης
Η δημιουργία μιας ταινίας δεν είναι απλώς μια καλλιτεχνική διαδικασία – είναι μια εμπειρία

ζωής που συνδυάζει γνώση, συνεργασία και δημιουργικότητα.

Κάποια από τα βασικά οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές από αυτήν τη δράση είναι:

Καλλιέργεια Συνεργασίας και Ομαδικότητας

Οι μαθητές καλούνται να συνεργαστούν για να επιτύχουν έναν κοινό στόχο.

Μέσα από τη διαδικασία μαθαίνουν να ακούν, να συνεισφέρουν και να συντονίζουν

τις ενέργειές τους ως μέλη μιας ομάδας.

Ανάπτυξη Δημιουργικότητας και Φαντασίας

Η συγγραφή του σεναρίου, η σκηνοθεσία και η ερμηνεία βοηθούν τους μαθητές να ανακαλύψουν και

να εκφράσουν τις δημιουργικές τους ικανότητες.
Ενίσχυση Αυτοπεποίθησης

Μέσα από τη συμμετοχή σε μια δημόσια προβολή ή διαγωνισμό, οι μαθητές ξεπερνούν τις ανασφάλειές

τους και αποκτούν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.
Μάθηση μέσω της Τέχνης

Οι μαθητές εκτίθενται σε γνώσεις για την τέχνη του κινηματογράφου, όπως οι τεχνικές λήψης, το μοντάζ

και η σκηνοθεσία, ανακαλύπτοντας ίσως νέα ενδιαφέροντα ή και επαγγελματικές προοπτικές.
Καλλιέργεια Συναισθηματικής Νοημοσύνης

Η ενασχόληση με ρόλους, συναισθήματα και ιστορίες άλλων ανθρώπων βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και καλύτερη κατανόηση του κόσμου γύρω τους.

Προστασία του Σεναρίου και των Πνευματικών Δικαιωμάτων
Το περιεχόμενο του σεναρίου προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευσηή αναπαραγωγή του χωρίς την άδεια του δημιουργού.

Αυτό διασφαλίζει ότι το έργο των μαθητών μας παραμένει ασφαλές και ανήκει αποκλειστικά σε αυτούς.

Πρόσβαση στο Σενάριο
Για όσους γονείς και μαθητές ενδιαφέρονται να δουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σενάριο

και το εγχείρημα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

???? Δείτε το σενάριο εδώ

 https://1drv.ms/w/c/153038dc0eadb30a/ES7n8x4N2UNKic3vj8V7QzoB6RwA_NSGagLOY4URWPT6_w?e=VpM5kb

Σας καλούμε να αγκαλιάσετε αυτή την προσπάθεια, αναγνωρίζοντας όχι μόνο τη συμμετοχή μας στον

διαγωνισμό αλλά και τη σημασία της ίδιας της διαδικασίας. Μαζί, δημιουργούμε αναμνήσεις και γνώσεις

που θα συνοδεύουν τους μαθητές μας σε όλη τους τη ζωή!

Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Δημιουργίας Ταινίας

οι μαθητές/τριες της Στ Τάξης

οι δασκάλες:

ΤΟΚΜΑΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

ΡΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ

ΑΣΤΕΡΩ ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΟΥ

 

 

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την υλοποίηση του προγράμματος KindsSaveLive,

το οποίο το εντάσσουμε στο μάθημα εργαστήρια δεξιοτήτων και αφορά στις Δ’ και Ε’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Πολύκαστρου.

Το πρόγραμμα αυτό έχει ως κύριο στόχο την εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών σχετικά

με την αξία της πρώτης βοήθειας και της πρόληψης ατυχημάτων.

Διδακτικά Οφέλη:

Το πρόγραμμα προσφέρει πολλά διδακτικά οφέλη για τους μαθητές, ενώ παράλληλα επεκτείνεται

και σε ευρύτερους κοινωνικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ενηλίκων που μπορούν να συμμετάσχουν ή να υποστηρίξουν τη δράση.

Ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων:

Οι μαθητές μαθαίνουν να συνεργάζονται, να κατανοούν την ανάγκη για βοήθεια στους άλλους και να αναπτύσσουν ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα.

Αύξηση της γνώσης για την πρόληψη και την πρώιμη παρέμβαση:

Οι μαθητέςαποκτούν γνώσεις σχετικά με τις πρώτες βοήθειες, τους τρόπους αντίδρασης σε

κρίσιμες καταστάσεις, όπως πνιγμό ή καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση.

Ενδυνάμωση της αυτοεκτίμησης:

Η συμμετοχή σε τέτοιες δραστηριότητες προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να νιώσουν ότι

έχουν τις ικανότητες να συμβάλλουν θετικά στην κοινότητά τους, ακόμα και με μικρές, αλλά σημαντικές ενέργειες.

Στόχοι του Προγράμματος:

Ενημέρωση και εκπαίδευση: Ο στόχος είναι να διαδοθεί η γνώση για τη σημασία

της πρώτης βοήθειας και της πρόληψης ατυχημάτων σε όλα τα επίπεδα.

Προώθηση της ατομικής και συλλογικής ευθύνης:

Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην προστασία των γύρω τους, καθώς

και να κατανοήσουν τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς για τη ζωή και την ασφάλεια.

Επέκταση σε ενηλίκους:

Το πρόγραμμα καλεί τους ενήλικες να συμμετέχουν ή να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να μάθουν και να αναπτύξουν δεξιότητες που θα

μπορούσαν να σώσουν ζωές.

Πρόσκληση για Συμμετοχή:

Καλούμε όλους τους ενήλικες να υποστηρίξουν το KindsSaveLive και να επενδύσουν στη μάθηση

και στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας που κατανοεί τη σημασία της πρόληψης και της σωτηρίας ζωών.

Συμμετέχοντας ή ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή των παιδιών, θα δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τη νέα γενιά και για όλους μας.

Το πρόγραμμα KindsSaveLive είναι μια ακόμα ευκαιρία για τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου να αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει τη σχέση τους με την κοινότητα και την κοινωνική αλληλεγγύη.

Στοιχεία Επικοινωνίας

1o Δημοτικό Σχολείο Πολυκάστρου
Ασκληπιου 1, Πολύκαστρο
Τ.Κ. 61200
Τηλ: 2343022444
email: mail@1dim-polyk.kil.sch.gr
Copyright © 2025 1ο Δημοτικό ΣχολείοΠολυκάστρου  Rights Reserved.