Καλώς Ήλθατε στο σχολείο μας!
"Ενα παιδί, ένας δάσκαλος, ένα βιβλίο, ένα μολύβι, μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο"
Η Αποκριά και η Τσικνοπέμπτη είναι δύο από τις πιο αγαπημένες γιορτές της ελληνικής
παράδοσης, και φέτος στο σχολείο μας, αυτές οι γιορτές είχαν ακόμα μεγαλύτερη σημασία,
χάρη στη συμμετοχή των μαθητών μας ... Η ημέρα του εορτασμού
ήταν γεμάτη από δημιουργικότητα, αυτενέργεια και συνεργασία, με τους/τις μαθητές/τριες
να συμμετέχουν ενεργά και να φέρνουν εις πέρας τα δικά τους σχέδια για την εκδήλωση.
Οι μαθητές μας ανέλαβαν εξ ολοκλήρου τη διαδικασία της προετοιμασίας της εκδήλωσης,. Σχεδίασαν μόνοι τους τα χορευτικά, τα τραγούδια που ήθελαν
να ερμηνεύσουν, και δημιούργησαν τα σχέδια για τις στολές τους,
αναλαμβάνοντας όλη την οργανωτική δουλειά.
Τα τραγούδια και οι χοροί που παρουσιάστηκαν ήταν αποτέλεσμα της αυτενέργειας των
μαθητών, χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια.
Οι μαθητές μας, μέσα από το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ανέπτυξαν ικανότητες συνεργασίας και δημιουργικής σκέψης, εκφράζοντας τις ιδέες τους με τρόπο μοναδικό.
Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε την αίσθηση της υπευθυνότητας και της ομάδας,
ενώ έδωσε στα παιδιά τη δυνατότητα να επιλέξουν,να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν
τη δική τους εκδήλωση.
Αμέσως μετά οι μαθητές παρουσίασαν και χορευτικά, τα οποία επιμελήθηκε η γυμνάστρια του
σχολείου μας, κ. Καίνη.
Με την υποστήριξή της, οι μαθητές ανέδειξαν τις χορευτικές τους δεξιότητες, δημιουργώντας υπέροχες παραστάσεις που συνδύασαν το παραδοσιακό στοιχείο
με τη δική τους προσωπική έκφραση.
Η γιορτή της Αποκριάς και της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους.
Οι μαθητές, φορώντας τις στολές που είχαν επιλέξει και δημιουργήσει οι ίδιοι, παρουσίασαν με ενθουσιασμό τα τραγούδια και τα χορευτικά τους.
Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη χαρά, γέλια και φαντασία, ενώ η συμμετοχή
όλων, μαθητών και δασκάλων, δημιούργησε ένα αίσθημα ενότητας και συνεργασίας.
Η όλη εκδήλωση αποτέλεσε μια εξαιρετική εφαρμογή του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,
Στο οποίο οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν κρίσιμες ικανότητες όπως η δημιουργικότητα, η ομαδικότητα και η υπευθυνότητα.
Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές ανέπτυξαν την ικανότητα
να εκφράζουν τις ιδέες τους και να συνεργάζονται για την ολοκλήρωση ενός κοινού
στόχου. Η εκδήλωση αυτή ήταν ένα ζωντανό παράδειγμα του πώς τα Εργαστήρια
Δεξιοτήτων μπορούν να φέρνουν κοντά τη θεωρία και την πράξη, αναδεικνύοντας
τις δυνατότητες των μαθητών μας.
Ο εορτασμός της Αποκριάς και της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας ήταν μια υπέροχη ευκαιρία για τους μαθητές να εκφραστούν και να δείξουν τη δημιουργικότητά τους.
Μέσα από τη συμμετοχή τους στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων , τα παιδιά απέδειξαν ότι η
συνεργασία, η αυτενέργεια και η δημιουργικότητα αποτελούντα κλειδιά για την επιτυχία και τη χαρά.
Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους για τη στήριξή τους και τη συμμετοχή
τους σε αυτήν την όμορφη γιορτή!
Τα Μαρτάκια: Σύμβολο Προστασίας και Καλοτυχίας
Τα μαρτάκια είναι παραδοσιακά βραχιόλια που αποτελούνται από κόκκινη και άσπρη
κλωστή, και φοριούνται
κατά τον μήνα Μάρτιο, την περίοδο της άνοιξης. Ο συνδυασμός αυτών των δύο χρωμάτων
έχει βαθύ συμβολισμό:
Οι μαθητές του σχολείου μας, με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων, είχαν την ευκαιρία να
συμμετάσχουν σε αυτήν την όμορφη παράδοση, φορώντας τα μαρτάκια και κάνοντάς τα
μέρος της καθημερινότητάς τους, ως ένδειξη προστασίας και καλοτυχίας για την αρχή της
άνοιξης.
Ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας, με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, προσέφερε τα
μαρτάκια στους/στις μαθητές/τριες μας, βοηθώντας έτσι να αναβιώσει και να διατηρηθεί
αυτή η όμορφη παράδοση. Τα παιδιά, φορώντας τα μαρτάκια τους,
έδωσαν ζωή σε αυτό το παραδοσιακό έθιμο και ενίσχυσαν την αίσθηση
της κοινότητας στο σχολείο μας.
Το έθιμο των μαρτακιών, εκτός από την ευχάριστη παράδοση, έχει και έναν παιδαγωγικό
σκοπό.
Μέσα από την εμπειρία αυτή, τα παιδιά μαθαίνουν να εκτιμούν τις παραδόσεις
και να κατανοούν τη σημασία των συμβόλων που φέρουν μαζί τους.
Η άνοιξη είναι η εποχή της ανανέωσης και της ελπίδας. Μέσα από τη γιορτή των μαρτακιών,
το σχολείο μας ενισχύει τη σύνδεση των μαθητών με τις ρίζες της ελληνικής παράδοσης
και τους προσφέρει τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά στην αναβίωση της
πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού, το ΚΕΔΑΣΥ Κιλκίς οργανώνει μια σημαντική ημερίδα με στόχο
την ευαισθητοποίηση των παιδιών και της τοπικής κοινωνίας γύρω από το ζήτημα του ρατσισμού και της ξενοφοβίας.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης αυτής, η ΣΤ' τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου, κατόπιν πρόσκλησης του ΚΕΔΑΣΥ,
θα δραματοποιήσει δύο ποιήματα που αγγίζουν την καρδιά του θέματος του ρατσισμού και της αποδοχής του "άλλου":
το ποίημα "Σώπα Μη Μιλάς" του Ασίιν και το ποίημα "Μη Με Λες Ξένο".
Τα ποιήματα αυτά αναδεικνύουν τις ψυχικές και κοινωνικές συνέπειες του ρατσισμού, ενώ ταυτόχρονα μας καλούν να
αναλογιστούμε την αξία της διαφορετικότητας και της αποδοχής. Το ποίημα "Σώπα Μη Μιλάς" πραγματεύεται τις εσωτερικές
συγκρούσεις που προκαλεί η κοινωνική απομόνωση και η σιωπηλή υποταγή στις προκαταλήψεις, ενώ το ποίημα "Μη Με Λες Ξένο"
εκφράζει την αντίθεση στην ταξική και εθνοτική διάκριση και μας καλεί να δούμε τον "ξένο" ως ίσο, με δικαιώματα και αξία.
Η εκδήλωση περιλαμβάνει τη δραματοποίηση αυτών των δύο ποιημάτων από τους μαθητές της ΣΤ' τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου
Πολυκάστρου. Μετά από κάλεσμα από το ΚΕΔΑΣΥ Κιλκίς, οι μαθητές θα παρουσιάσουν τα ποιήματα μέσα από θεατρικές σκηνές, δίνοντας
φωνή στις λέξεις και τα συναισθήματα που εκφράζουν. Μέσω αυτής της διαδικασίας, τα παιδιά θα κατανοήσουν βαθύτερα τις κοινωνικές
προεκτάσεις του ρατσισμού και τη σημασία της κοινωνικής αποδοχής.
Η εκδήλωση έχει ως στόχο όχι μόνο την καλλιτεχνική έκφραση, αλλά και τη δημιουργία ενός ανοιχτού διαλόγου για τα θέματα του
ρατσισμού και της διαφορετικότητας. Οι μαθητές και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε συζητήσεις και να
ανταλλάξουν απόψεις σχετικά με τον ρατσισμό και τις κοινωνικές αδικίες, ενισχύοντας το μήνυμα της αλληλεγγύης και της αποδοχής του άλλου.
Οδηγίες για τους Γονείς για την Εγγραφή στην Α' Δημοτικού
1. Χρονική Περίοδος Εγγραφών
- Οι εγγραφές πραγματοποιούνται από τις 6 Μαρτίου έως τις 26 Μαρτίου 2025.
- Μετά τις 26 Μαρτίου, οι αιτήσεις θεωρούνται εκπρόθεσμες και απαιτούν έγκριση
από την Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
2. Ποιοι Εντάσσονται
- Μαθητές που γεννήθηκαν μεταξύ 1 Ιανουαρίου 2019 και 31 Δεκεμβρίου 2019.
3. Ηλεκτρονική Διαδικασία
- Επισκεφθείτε την πλατφόρμα εγγραφών στη διεύθυνση: [https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr](https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr).
- Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τους κωδικούς TaxisNet.
- Συμπληρώστε τα στοιχεία του μαθητή (όνομα, πατρώνυμο, μητρώνυμο, ημερομηνία γέννησης).
- Επισυνάψτε τα διαθέσιμα δικαιολογητικά, όπως:
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) – μπορεί να προσκομιστεί στο σχολείο αργότερα.
- Βιβλιάριο Υγείας με στοιχεία εμβολιασμών.
- Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας.
- Επιβεβαιώστε την αίτηση από τον δεύτερο γονέα/κηδεμόνα.
4. Σημαντικές Σημειώσεις
- Αν δεν επισυνάψετε όλα τα δικαιολογητικά, αυτά μπορούν να προσκομιστούν στο σχολείο
κατά την περίοδο εγγραφών.
- Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση κατοικίας σας είναι επικαιροποιημένη για τη σωστή χωροταξική ανάθεση.
5. Ενημέρωση και Παρακολούθηση
- Μετά την υποβολή της αίτησης, θα ενημερωθείτε μέσω SMS ή email για την κατάσταση της αίτησης.
- Επισκέπτεστε ξανά την πλατφόρμα για τυχόν διορθώσεις που απαιτούνται.
6. Επικοινωνία με το Σχολείο
- Αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες ή χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο της
περιοχής σας για περαιτέρω υποστήριξη.
Την Παρασκευή, οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου είχαν
τη μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση "Το Νησί της Μαρίας"
στο θέατρο Ολύμπιον.
Ήταν μια εμπειρία γεμάτη μαγεία, μάθηση και ψυχαγωγία που τους προσέφερε πολλά οφέλη.
Όπως:
1. Εκπαιδευτική Εμπειρία
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν ζωντανά μια θεατρική παράσταση, κάτι που συχνά
απουσιάζει από τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους.
Μέσα από το θέατρο, καλλιεργούνταν η φαντασία, η κριτική σκέψη και η δημιουργικότητα των
παιδιών.
2. Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Παρακολουθώντας τους χαρακτήρες να αντιμετωπίζουν διάφορες προκλήσεις και συναισθηματικές καταστάσεις, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ταυτιστούν και να
αναπτύξουν την ενσυναίσθησή τους.
Κατανόησαν καλύτερα τον εαυτό τους και τους άλλους, κάτι που συμβάλλει σημαντικά στην ψυχολογική τους ανάπτυξη.
3. Ενίσχυση της Συνεργασίας και της Ομαδικότητας
Η δράση αυτή προσέφερε επίσης μια ευκαιρία για κοινωνική αλληλεπίδραση και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.
Μέσα από τη συζήτηση και την ανταλλαγή απόψεων σχετικά με την παράσταση,
καλλιεργήθηκε η ομαδικότητα και η αίσθηση του ανήκειν.
4. Πολιτιστική Καλλιέργεια
Η παρακολούθηση θεάτρου ενισχύει την πολιτιστική καλλιέργεια των παιδιών.
Γνωρίζουν νέους κόσμους, ιστορίες και ιδέες που διευρύνουν τους ορίζοντές τους και τους κάνουν πιο ανοιχτόμυαλους.
5. Αναπτύσσοντας τη Λογοτεχνική Κατανόηση
Μέσα από την παράσταση, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη λογοτεχνία, το συμβολισμό και τις αφηγηματικές τεχνικές.
Αυτό τους βοηθάει να κατανοούν και να εκτιμούν καλύτερα τη λογοτεχνία και τον γραπτό λόγο.
Συνολικά, η επίσκεψη αυτή ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που προσέφερε στους μαθητές ποικίλα οφέλη, ενισχύοντας τόσο τη γνωστική όσο και τη συναισθηματική τους ανάπτυξη.
Το θέατρο αποδείχθηκε για μια ακόμη φορά ένας εξαιρετικός εκπαιδευτικός πόρος που συνδυάζει την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία.
Ευχαριστούμε όλους/όλες όσους συνέβαλλαν για την πραγμάτωση της παραπάνω δράσης!
Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας
Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς «ΝΗΡΕΑΣ» σε συνεργασία με το Δήμο Παιονίας
διοργανώνει σεμινάριο για γονείς παιδιών σχολικής ηλικίας με
τίτλο: «Ανακαλύπτοντας μαζί τα όρια».
Το σεμινάριο απευθύνεται σε γονείς/κηδεμόνες/φροντιστές (ανεξαρτήτου φύλου,
κοινωνικό-οικονομικής κατάστασης, εργασιακής κατάστασης, εθνικότητας κ.ά.) που
μεγαλώνουν παιδιά ηλικίας 6-11 χρονών κι είναι κάτοικοι δήμου Παιονίας.
Σκοπός του είναι οι γονείς να υποστηριχθούν στο ρόλο τους, ενισχύοντας τις
δεξιότητες τους που σχετίζονται με την εκπλήρωση του γονεϊκού τους ρόλου.
Συγκεκριμένα τα θέματα που θα συζητηθούν, σχετίζονται με τη βελτίωση της
επικοινωνίας, την αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση των συναισθημάτων και
την οριοθέτηση των αρνητικών συμπεριφορών των παιδιών. Βασίζεται στο βιωματικό
τρόπο εκπαίδευσης και στην αλληλεπίδραση σε μικρές ομάδες.
Οι συναντήσεις, συνολικής διάρκειας 10 ωρών, θα πραγματοποιούνται 1 φορά
την εβδομάδα στο φουαγιέ του Πολιτιστικού Κέντρου στο Πολύκαστρο
(Κ. Παλαιολόγου 3 στην κεντρική πλατεία) από τις 18:00 έως τις 20:00.
Συγκεκριμένα οι ημερομηνίες των συναντήσεων είναι τη
Δευτέρα: 10, 17, 24, 31 Μαρτίου και 7 Απριλίου 2025.
Το σεμινάριο είναι δωρεάν. Συντονίστρια είναι η κα Μαρία Χατζηγεωργιάδου,
ψυχολόγος.
Δηλώσεις συμμετοχής πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά έως την Παρασκευή
7 Μαρτίου 2025. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Ελάχιστος αριθμός
ατόμων 12 και μέγιστος 20.
Οι γονείς για να δηλώσουν συμμετοχή συμπληρώνουν φόρμα συμμετοχής σε αυτό το σύνδεσμο: https://forms.gle/Nz1YBA9TywAaDvNT6
Είμαστε ενθουσιασμένοι να σας ενημερώσουμε για την αναγνωστική δράση μας, όπου θα διαβάσουμε το βιβλίο "Μεγας Αλέξανδρος" του Νίκου Καζαντζάκη. Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://drive.google.com/file/d/1yXuNj7rtE1YJEXN9gi-Ju_hsV_xF1LK8/view?usp=sharing
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος του διαγωνισμού φιλαναγνωσίας που συμκμετέχει η Στ τάξη. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν έναν από τους ακόλουθους τρόπους παρουσίασης της συμμετοχής τους:
Δημιουργία κόμικ
Θεατρική παράσταση
Διάλογος με την τεχνητή νοημοσύνη, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα απαντά ως ο συγγραφέας Νίκος Καζαντζάκης
Δημιουργικοί Στόχοι και Δεξιότητες
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις παρακάτω δημιουργικές δεξιότητες:
Κριτική σκέψη: Εμβάθυνση στο περιεχόμενο του βιβλίου και ανάλυση των κεντρικών θεμάτων και μηνυμάτων.
Δημιουργική γραφή: Δημιουργία κόμικ, θεατρικού σεναρίου ή διαλόγου με την τεχνητή νοημοσύνη.
Εκφραστική ικανότητα: Ανάπτυξη της εκφραστικότητας μέσω της θεατρικής παράστασης ή της συγγραφής διαλόγων.
Συνεργασία: Ομαδική εργασία για τη δημιουργία και την παρουσίαση των έργων.
Καινοτομία: Χρήση καινοτόμων προσεγγίσεων και τεχνικών για την παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου.
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη ενός δημιουργικού ταξιδιού που θα ενώσει
τους αποφοιτήτους μας σε ένα μοναδικό καλλιτεχνικό εγχείρημα: τη δημιουργία μιας
ταινίας μικρού μήκους! Στόχος μας δεν είναι μόνο η συμμετοχή στον επερχόμενο διαγωνισμό
ταινιών, αλλά κυρίως η καλλιέργεια δεξιοτήτων και εμπειριών που θα μείνουν αξέχαστες.
Η συμμετοχή των μαθητών σε μια τέτοια δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί με την πλήρη
συναίνεση των γονέων ή κηδεμόνων τους, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή και υπεύθυνη
διεξαγωγή του έργου μας.
Τα Οφέλη Μιας Τέτοιας Δράσης
Η δημιουργία μιας ταινίας δεν είναι απλώς μια καλλιτεχνική διαδικασία – είναι μια εμπειρία
ζωής που συνδυάζει γνώση, συνεργασία και δημιουργικότητα.
Κάποια από τα βασικά οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές από αυτήν τη δράση είναι:
Καλλιέργεια Συνεργασίας και Ομαδικότητας
Οι μαθητές καλούνται να συνεργαστούν για να επιτύχουν έναν κοινό στόχο.
Μέσα από τη διαδικασία μαθαίνουν να ακούν, να συνεισφέρουν και να συντονίζουν
τις ενέργειές τους ως μέλη μιας ομάδας.
Ανάπτυξη Δημιουργικότητας και Φαντασίας
Η συγγραφή του σεναρίου, η σκηνοθεσία και η ερμηνεία βοηθούν τους μαθητές να ανακαλύψουν και
να εκφράσουν τις δημιουργικές τους ικανότητες.
Ενίσχυση Αυτοπεποίθησης
Μέσα από τη συμμετοχή σε μια δημόσια προβολή ή διαγωνισμό, οι μαθητές ξεπερνούν τις ανασφάλειές
τους και αποκτούν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.
Μάθηση μέσω της Τέχνης
Οι μαθητές εκτίθενται σε γνώσεις για την τέχνη του κινηματογράφου, όπως οι τεχνικές λήψης, το μοντάζ
και η σκηνοθεσία, ανακαλύπτοντας ίσως νέα ενδιαφέροντα ή και επαγγελματικές προοπτικές.
Καλλιέργεια Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Η ενασχόληση με ρόλους, συναισθήματα και ιστορίες άλλων ανθρώπων βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και καλύτερη κατανόηση του κόσμου γύρω τους.
Προστασία του Σεναρίου και των Πνευματικών Δικαιωμάτων
Το περιεχόμενο του σεναρίου προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευσηή αναπαραγωγή του χωρίς την άδεια του δημιουργού.
Αυτό διασφαλίζει ότι το έργο των μαθητών μας παραμένει ασφαλές και ανήκει αποκλειστικά σε αυτούς.
Πρόσβαση στο Σενάριο
Για όσους γονείς και μαθητές ενδιαφέρονται να δουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σενάριο
και το εγχείρημα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:
???? Δείτε το σενάριο εδώ
https://1drv.ms/w/c/153038dc0eadb30a/ES7n8x4N2UNKic3vj8V7QzoB6RwA_NSGagLOY4URWPT6_w?e=VpM5kb
Σας καλούμε να αγκαλιάσετε αυτή την προσπάθεια, αναγνωρίζοντας όχι μόνο τη συμμετοχή μας στον
διαγωνισμό αλλά και τη σημασία της ίδιας της διαδικασίας. Μαζί, δημιουργούμε αναμνήσεις και γνώσεις
που θα συνοδεύουν τους μαθητές μας σε όλη τους τη ζωή!
Με εκτίμηση,
Η Ομάδα Δημιουργίας Ταινίας
οι μαθητές/τριες της Στ Τάξης
οι δασκάλες:
ΤΟΚΜΑΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΡΕΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ
ΑΣΤΕΡΩ ΔΟΥΛΓΕΡΙΔΟΥ
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την υλοποίηση του προγράμματος KindsSaveLive,
το οποίο το εντάσσουμε στο μάθημα εργαστήρια δεξιοτήτων και αφορά στις Δ’ και Ε’ τάξεις του Δημοτικού Σχολείου Πολύκαστρου.
Το πρόγραμμα αυτό έχει ως κύριο στόχο την εκπαίδευση των μαθητών και μαθητριών σχετικά
με την αξία της πρώτης βοήθειας και της πρόληψης ατυχημάτων.
Διδακτικά Οφέλη:
Το πρόγραμμα προσφέρει πολλά διδακτικά οφέλη για τους μαθητές, ενώ παράλληλα επεκτείνεται
και σε ευρύτερους κοινωνικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των ενηλίκων που μπορούν να συμμετάσχουν ή να υποστηρίξουν τη δράση.
Ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων:
Οι μαθητές μαθαίνουν να συνεργάζονται, να κατανοούν την ανάγκη για βοήθεια στους άλλους και να αναπτύσσουν ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα.
Αύξηση της γνώσης για την πρόληψη και την πρώιμη παρέμβαση:
Οι μαθητέςαποκτούν γνώσεις σχετικά με τις πρώτες βοήθειες, τους τρόπους αντίδρασης σε
κρίσιμες καταστάσεις, όπως πνιγμό ή καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση.
Ενδυνάμωση της αυτοεκτίμησης:
Η συμμετοχή σε τέτοιες δραστηριότητες προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να νιώσουν ότι
έχουν τις ικανότητες να συμβάλλουν θετικά στην κοινότητά τους, ακόμα και με μικρές, αλλά σημαντικές ενέργειες.
Στόχοι του Προγράμματος:
Ενημέρωση και εκπαίδευση: Ο στόχος είναι να διαδοθεί η γνώση για τη σημασία
της πρώτης βοήθειας και της πρόληψης ατυχημάτων σε όλα τα επίπεδα.
Προώθηση της ατομικής και συλλογικής ευθύνης:
Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην προστασία των γύρω τους, καθώς
και να κατανοήσουν τη σημασία της υπεύθυνης συμπεριφοράς για τη ζωή και την ασφάλεια.
Επέκταση σε ενηλίκους:
Το πρόγραμμα καλεί τους ενήλικες να συμμετέχουν ή να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να μάθουν και να αναπτύξουν δεξιότητες που θα
μπορούσαν να σώσουν ζωές.
Πρόσκληση για Συμμετοχή:
Καλούμε όλους τους ενήλικες να υποστηρίξουν το KindsSaveLive και να επενδύσουν στη μάθηση
και στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας που κατανοεί τη σημασία της πρόληψης και της σωτηρίας ζωών.
Συμμετέχοντας ή ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή των παιδιών, θα δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τη νέα γενιά και για όλους μας.
Το πρόγραμμα KindsSaveLive είναι μια ακόμα ευκαιρία για τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου να αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει τη σχέση τους με την κοινότητα και την κοινωνική αλληλεγγύη.
Είμαστε ενθουσιασμένοι να ανακοινώσουμε τη συμμετοχή του
σχολείου μας στο πρόγραμμα "Kids Save Lives".
Μέσα από αυτή τη σημαντική δράση, οι μαθητές μας θα μάθουν
πώς να χρησιμοποιούν απινιδωτή, ένα εργαλείο που μπορεί να
σώσει ζωές σε περιπτώσεις επείγοντος.
Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από την πιστοποιημένη δασκάλα,
κ. Τοκμακίδου Σοφία,φέτος θα πιστοποιηθεί η γυμναστριά μας
κ.Δουκαίνη Κανδηλάπτη
Με την καθοδήγησή τους, οι μαθητές/τριες μας θα αποκτήσουν
τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ανταποκριθούν
σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
Επιπλέον, το σχολείο μας έχει εξοπλιστεί με απινιδωτή, ώστε να μπορούμε
να προσφέρουμε άμεση βοήθεια όταν χρειαστεί. Οι μαθητές μας, μέσα από
το μάθημα αυτό, θα μάθουν όχι μόνο την τεχνική χρήση του απινιδωτή,
αλλά και την αξία της ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης.
Η εκπαίδευση αυτή αποτελεί μέρος του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων»
και είναι σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός ασφαλέστερου
σχολικού περιβάλλοντος. Είμαστε περήφανοι για τη συμμετοχή των μαθητών μας και
την υποστήριξη των εκπαιδευτικών μας, που με την εμπειρία και το πάθος τους
βοηθάν στην υλοποίηση αυτού του προγράμματος.
Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας και ελπίζουμε ότι το παράδειγμά μας
θα εμπνεύσει και άλλες σχολικές κοινότητες να ενταχθούν σε τέτοιες δράσεις.
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα
Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2024-2025.Με τη δωρεά σας συμμετέχετε
και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη
ζωή τους ασθένειες.
Το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, εδώ και 26 χρόνια, αποτελεί ένα από τα βασικά
προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν
ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.
Στα συνημμένα αρχεία μπορείτε να βρείτε την απόδειξη της δωρεάς σας και το
πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής.
Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τις δασκάλες της ΣΤ' τάξης
(κκ.Τοκμακίδου Σοφία,Γεωργίου Ρένα ,Παρασκευά Ελένη) και
τους/τις μαθητές/τριες που με πολύ ζήλο και αφοσίωση οργάνωσαν και υλοποίησαν αυτή
την δράση στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με θέμα την ενσυναίσθηση.
Η συνεισφορά σας είναι ανεκτίμητη και δείχνει πόσο σημαντική είναι η αλληλεγγύη και η
υποστήριξη προς τους συνανθρώπους μας. Σας ευχαριστώ θερμά για την προσφορά σας και
εύχομαι να συνεχίσετε με την ίδια διάθεση και ενέργεια στο μέλλον.
Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη στήριξή σας στο πρόγραμμα
Αστέρι της Ευχής κατά το σχολικό έτος 2024-2025.Με τη δωρεά σας συμμετέχετε
και εσείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη
ζωή τους ασθένειες.
Το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, εδώ και 26 χρόνια, αποτελεί ένα από τα βασικά
προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού μας ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν
ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.
Στα συνημμένα αρχεία μπορείτε να βρείτε την απόδειξη της δωρεάς σας και το
πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής.
Σας ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη στο έργο σας!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τις δασκάλες της ΣΤ' τάξης
(κκ.Τοκμακίδου Σοφία,Γεωργίου Ρένα ,Παρασκευά Ελένη) και
τους/τις μαθητές/τριες που με πολύ ζήλο και αφοσίωση οργάνωσαν και υλοποίησαν αυτή
την δράση στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» με θέμα την ενσυναίσθηση.
Η συνεισφορά σας είναι ανεκτίμητη και δείχνει πόσο σημαντική είναι η αλληλεγγύη και η
υποστήριξη προς τους συνανθρώπους μας. Σας ευχαριστώ θερμά για την προσφορά σας και
εύχομαι να συνεχίσετε με την ίδια διάθεση και ενέργεια στο μέλλον.
Λόγω των επικείμενων καιρικών συνθηκών, είναι πιθανό να χρειαστεί να
διεξάγουμε κάποια μαθήματα εξ αποστάσεως.
Συμμετοχή σε Συνάντηση: Ανάλογα με το πρόγραμμα βρείτε τον εκπαιδευτικό
που θέλετε παρακάτω και κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο για να συμμετάσχετε.
A1 ΤΣΑΤΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ https://minedu-primary.webex.com/meet/tsmarian
A2 ΝΟΤΑΡΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/anotarid
Β1 ΡΙΖΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/riafroditi
B2 ΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/pouka
Γ1 ΜΗΝΟΒΓΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/minovmaria
Γ2 ΓΚΑΝΤΙΔΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/lgkantid
Δ1 ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/anstefanop
Δ2 ΠΡΑΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/cprasoudi
Ε1 ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ https://minedu-primary2.webex.com/meet/isimeoni
Ε2 ΡΑΠΤΗ ΕΛΕΝΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/raptieleni
ΣΤ1 ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/geoparthen
ΣΤ2 ΤΟΚΜΑΚΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/tokmakido
ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗ (Α, Γ, Ε, ΣΤ) ΚΑΝΔΗΛΑΠΤΗ ΔΟΥΚΑΙΝΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/kdoukain
ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗ (Β, Δ) ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ https://minedu-primary2.webex.com/meet/amapanagio
ΑΓΓΛΙΚΑ (Ε, ΣΤ) ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΕΛΕΝΗ https://minedu-primary.webex.com/meet/paraeleni.
ΑΓΓΛΙΚΑ(Α,Β,Γ,Δ)ΝΑΤΑΣΑ ΧΙΟΝΙΔΟΥ https://minedu-primary2.webex.com/meet/n_xionidou
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (Ε,ΣΤ) ΤΕΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ https://minedu-primary.webex.com/meet/panagtrian
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΟΓΛΟΥ https://meet302.webex.com/meet302/j.php?MTID=m449db2621300ef04dc335aeeb1ccde4
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (Α,Β,Γ,Δ,)ΕΛΕΝΗ ΒΑΙΝΑ https://minedu-primary2.webex.com/meet/elenivaina
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ(Α,Β,Γ,Δ,Ε,ΣΤ)ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΟΒΑΝΟΥ https://minedu-primary2.webex.com/meet/evigio
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ (Δ ΤΑΞΗ)ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΣ https://minedu-primary2.webex.com/meet/jimkaranik
ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΧΟΥΛΗ https://minedu-primary2.webex.com/meet/kalchouli
ΖΕΠ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΕΡΓΟΠΟΥΛΟΥ https://minedu-primary.webex.com/meet/anastverg
Την Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ’ τάξης και του Τμήματος 2 είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα τις συγκρούσεις, την οποία διοργάνωσε ο ψυχολόγος του σχολείου μας.
Στόχοι και Σκοποί της Παρουσίασης:Εκπαίδευση στην Αντιμετώπιση Συγκρούσεων: Οι μαθητές έλαβαν γνώση και τεχνικές για την αποτελεσματική διαχείριση των συγκρούσεων, τόσο σε προσωπικό όσο και σε σχολικό περιβάλλον. Εισάχθηκαν στις βασικές έννοιες γύρω από τις συγκρούσεις και τον αντίκτυπό τους στις ανθρώπινες σχέσεις.Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων: Η παρουσίαση δίδαξε δεξιότητες επικοινωνίας, όπως η ενεργητική ακρόαση και η έκφραση συναισθημάτων με υγιή τρόπο.Ενισχύθηκε η ενσυναίσθηση και η κατανόηση των απόψεων των άλλων.Πρόληψη και Επίλυση Συγκρούσεων: Οι μαθητές έμαθαν στρατηγικές για τηνπρόληψη των συγκρούσεων προτού αυτές εξελιχθούν σε σοβαρά προβλήματα. Παρουσιάστηκαν βήματα και μέθοδοι επίλυσης συγκρούσεων μέσω συζήτησης καισυνεργασίας.Ψυχολογική Υποστήριξη: Ενισχύθηκε η αυτοεκτίμηση των μαθητών και η ικανότητά τους να αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Παρέχθηκε ένα πλαίσιο στο οποίο οιμαθητές αισθάνονταν άνετα να μοιραστούν προσωπικές εμπειρίες και ανησυχίες.Προώθηση Καλών Σχολικών Σχέσεων: Ενισχύθηκε η ομαδικότητα και η συνεργασία μεταξύ των μαθητών. Δημιουργήθηκε ένα θετικό σχολικό περιβάλλονόπου οι συγκρούσεις λύνονται με ειρηνικό και εποικοδομητικό τρόπο.
Ευχαριστήριο Σημείωμα:
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας προς τον ψυχολόγο του σχολείου μας ,κ.Αλέξανδρο για την πολύτιμη συμβολή του στην παρουσίαση αυτή.
Η εμπειρία και η γνώση του βοήθησαν τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις συγκρούσεις και να αποκτήσουν τα εργαλεία για να τις αντιμετωπίζουν με επιτυχία.
Ευχαριστούμε θερμά για την προσπάθεια και την αφοσίωση που έδειξε, προσφέροντας μια ανεκτίμητη υποστήριξη στους μαθητές μας.
Η παρουσίαση βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις συγκρούσεις και τους έδωσε τα εργαλεία για να τις αντιμετωπίζουν με επιτυχία.
Η σημασία της εκπαίδευσης στη διαχείριση των συγκρούσεων και η αξία των καλών σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον αναδείχθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα είναι μια από τις πιο
αγαπημένες και μαγικές γιορτές του χρόνου.
Οι προετοιμασίες ξεκινούν από νωρίς τον Δεκέμβριο,
με το στόλισμα των χριστουγεννιάτικων δέντρων και
των σπιτιών με φωτάκια και στολίδια.
Οι δρόμοι και οι πλατείες γεμίζουν με λαμπερά φώτα
και χριστουγεννιάτικες αγορές, όπου οι άνθρωποι
αγοράζουν δώρα και απολαμβάνουν παραδοσιακά γλυκά.
Μελομακάρονα και Κουραμπιέδες: Τα παραδοσιακά γλυκά
των Χριστουγέννων στην Ελλάδα είναι τα μελομακάρονα
και οι κουραμπιέδες. Τα μελομακάρονα είναι μπισκότα με
μέλι και καρύδια, ενώ οι κουραμπιέδες είναι μπισκότα με
βούτυρο και άχνη ζάχαρη.
Κάλαντα: Τα παιδιά τραγουδούν τα κάλαντα την παραμονή
των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων,
επισκεπτόμενα σπίτια και μαγαζιά, και λαμβάνουν χρήματα
ή γλυκά ως ανταμοιβή.
Χριστουγεννιάτικο Δέντρο: Το στόλισμα του χριστουγεννιάτικου
δέντρου είναι μια παράδοση που έχει υιοθετηθεί από πολλές
ελληνικές οικογένειες. Το δέντρο στολίζεται με φωτάκια,
μπάλες και άλλα στολίδια.
Τα Χριστούγεννα είναι επίσης μια σημαντική θρησκευτική
γιορτή στην Ελλάδα. Οι άνθρωποι παρακολουθούν τη Θεία
Λειτουργία την παραμονή και την ημέρα των Χριστουγέννων,
και πολλοί νηστεύουν τις προηγούμενες ημέρες.
Με την ευκαιρία της προσμονής των Χριστουγέννων,
θα θέλαμε να ευχηθούμε σε όλους τους/τις μαθητές/τριες,
τους γονείς,τους/τις δασκάλους/ες και τη Διευθύντρια
του σχολείου μας:
Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!
Είθε η μαγεία των Χριστουγέννων να γεμίσει τις
καρδιές σας με χαρά, αγάπη και ειρήνη.
βιβλία και να εμβαθύνουν στον μαγικό κόσμο της λογοτεχνίας.
Η διαδικασία του δανεισμού πραγματοποιήθηκε με απόλυτη τάξη και οργάνωση.
Κάθε τάξη με τη σειρά της κατέβαινε στο βανάκι της βιβλιοθήκης, όπου οι μαθητές είχαν την ελευθερία να επιλέξουν το βιβλίο που τους άρεσε περισσότερο.
Η ποικιλία των βιβλίων κάλυπτε όλα τα ενδιαφέροντα, από παραμύθια και μυθιστορήματα μέχρι επιστημονικά και εκπαιδευτικά βιβλία.
Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε σε όλους τους/τις μαθητές/τριες ότι τα βιβλία που δανείστηκαν πρέπει να διατηρηθούν σε καλή κατάσταση. Είναι σημαντικό να φροντίζουμε το
δανεισμένο υλικό ώστε να μπορούν να το απολαύσουν και άλλοι μαθητές στο μέλλον.
Ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Κιλκίς και την ομάδα της Κινητής Βιβλιοθήκης για αυτήν την εξαιρετική πρωτοβουλία. Επίσης, εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας προς τη διευθύντρια και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την πολύτιμη συμμετοχή και υποστήριξή τους στην οργάνωση της επίσκεψης.
Αγαπητοί γονείς και μαθητές,
Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια σας ενημερώνουμε για τις εσωτερικές εκδηλώσεις που διοργανώσαμε για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου.
Κάθε τάξη συμμετείχε σε διάφορες δραστηριότητες και εκδηλώσεις, παρουσιάζοντας τη δική της
συμβολή στην ημέρα αυτή.
Β1 Τάξη: Αναγνώστηκε το βιβλίο "Ο Πόλεμος" των Ζουζέ Ζορζε Λετρία και Αντρέ, συνοδευόμενο από ζωγραφικήμε κάρβουνο με θέμα τον πόλεμο και την ειρήνη. Οι μαθητές δημιούργησαν "παγωμένες εικόνες" χρησιμοποιώντας θεατροπαιδαγωγικές τεχνικές με θέμα "Πόλεμος και Ειρήνη".
Β2 Τάξη:Εξηγήθηκε τι είναι πόλεμος με απλά και κατανοητά λόγια. Συζήτηθηκε γιατί μπορεί να συμβαίνουν οι πόλεμοι με παραδείγματα που κατανοούν τα παιδιά καθώς και η σημασία της ειρήνης και πώς μπορούμε να την προάγουμε καθημερινά.
Παροτρύνθηκαν οι μαθητές να εκφράσουν τα συναισθήματά τους σχετικά με τον πόλεμο μέσα από ζωγραφιές ή μικρές ιστορίες.
Γ Τάξη: Παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με την πορεία του πολέμου.Οργανώθηκαν ομαδικές δραστηριότητες όπως δημιουργία κολάζ, παιχνίδια λέξεων ή παγωμένες εικόνες που περιγράφουν την ειρήνη και τον πόλεμο.Στόχος να έρθουν οι μαθητές/τριες κοντά στα γεγονότα του πολέμου, να νιώσουν,να μυρίσουν,να αιστανθούν όλα εκείνα τα συναισθήματα που κρύβει ο πόλεμος,ακόμα και όταν βγαίνουμε νικητές.
Δ1 Τάξη: Οι μαθητές παρουσίασαν ένα θεατρικό έργο, αναδεικνύοντας το ταλέντο τους στη σκηνή.
Μέσω των ρόλων τους, οι μαθητές αναπτύξαν ενσυναίσθηση και κατανοήσαν τις συναισθηματικές επιπτώσεις του πολέμου στους ανθρώπους, τόσο στους στρατιώτες όσο και στους πολίτες.Τα ιστορικά γεγονότα που σχετίζονται με τον πόλεμο, όπως τα αίτια, οι συνέπειες και οι σημαντικές στιγμές,τα βίωσαν μέσα από τους ρόλους τους.
Δ2 Τάξη: Οι μαθητές τραγούδησαν, διάβασαν ποιήματα και συμμετείχαν σε ομαδικές δραστηριότητες όπως σταυρόλεξα, παιχνίδια λέξεων, κολάζ και ζωγραφιές. Μέσα από τη δημιουργική απασχόληση οδηγήθηκαν στην ενσυναίσθηση, ένιωσαν την κατοχή,έμαθαν για τη χαρά της ειρήνης!
Ε Τάξη: Παρακολούθησαν βίντεο,διάβασαν ποιήματα σχετικά με την πορεία του πολέμου. Με στόχο να γίνει μια εισαγωγή στην έννοια του πολέμου. Επίσης να ενισχυθεί η συναισθηματική αντίληψη των μαθητών/τρίων. Καθώς και η ενσυναίσθηση τους.
ΣΤ Τάξη: Οι μαθητές μίλησαν γενικά για τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, καλύπτοντας τα αίτια, τις εξελίξεις, τις συνέπειες και τον ρόλο της Ελλάδας στην ανατροπή του άξονα. Ακολούθησε ανάγνωση του χρονικού της επανάστασης με ποιήματα, τραγούδια και προβολή σχετικών βίντεο. Με στόχους : 1) Η ψυχολογική και η κοινωνική επίδραση του πολέμου στους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτών, των πολιτών, και των παιδιών. 2) Ανάδειξη της σημασίας της ειρήνης, της διπλωματίας και της συνεργασίας ως εναλλακτικές λύσεις στη σύγκρουση . 3) Ενθάρρυνση της κριτικής σκέψης. Διερεύνηση των ηθικών διλημμάτων που σχετίζονται με τον πόλεμο και την ειρήνη, προκειμένου να αναπτυχθεί η κριτική σκέψη των μαθητών.
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε μια έκθεση ζωγραφικής υπό την καθοδήγηση της εικαστικού μας, κ. Δήμογλου Μαρίας.
Καθώς και ένα πάνθεον από εικαστικά δρώμενα από τις περισσότερες τάξεις υπό την καθοδήγηση των δασκάλων τους.
Άλλες τάξεις συμμετείχαν διαβάζοντας ποιήματα, κάνοντας ζωγραφιές, προβολές βίντεο και τραγουδώντας τραγούδια, δίνοντας έτσι μια ολοκληρωμένη εικόνα της εθνικής μας μνήμης και περηφάνειας.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους μαθητές και τους δασκάλους για την ενεργή συμμετοχή τους και τη δημιουργικότητά τους.
Οι εκδηλώσεις αυτές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής μας παράδοσης και ενισχύουν την εθνική μας συνείδηση.
Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με την κατάθεση στεφανιού στο μνημείο των ηρώων
και με την παρέλαση, όπου οι μαθητές μας συμμετείχαν με ζήλο και περηφάνια, εκπροσωπώντας το σχολείο μας.
Tο 1ο Δημοτικό Σχολείο Πολυκάστρου βραβεύτηκε με δύο Ετικέτες Ποιότητας eTwinning (eTwinning National Quality Label)
για τα εκπαιδευτικά έργα που υλοποίησε κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά: το Miror-painter of dreams και το Leonaront Da Vinci
Το Γ1 συμμετείχε στο πρόγραμμα eTwinning “Miròpainterofdreams” στο οποίο έμαθαν για τη ζωή και τα έργα του Ισπανού καλλιτέχνη,
όπως και αυτός, έγραψαν ένα συνεργατικό βιβλίο με μαθητές από Ιταλία, Ελλάδα, Σλοβενία, Ισπανία, Ρουμανία, Τουρκία, Σλοβακία κα
ι Πολωνία. Πήραν συνέντευξη από τον Μιρό και δημιούργησαν //www.emaze.com/@ALLTQQOCQ/miro-style-paintings-created-by-artificial-intelligence">
;πίνακες με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης, έκαναν ένα συνεργατικό ψηφιακό παιχνίδι και πήραν μέρος στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κωδικοποίησης.
Τέλος, συναντήθηκαν τρεις φορές διαδικτυακά με τα άλλα σχολεία.
Το ΣΤ1 υλοποίησε το πρόγραμμα eTwinning “LeonardodaVinci, ageniusartist” με συμμετοχή χωρών από Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πολωνία και Τουρκία.
Τα παιδιά πήραν συνέντευξη από τον καλλιτέχνη, έγραψαν ένα συνεργατικό βιβλίο για τη ζωή και το έργο του, ζωγράφισαν τη Μόνα Λίζα «διαφορετικά», αναπαράστησαν σε 3D έναν καταπέλτη, έφτιαξαν ιπτάμενες μηχανές και συναντήθηκαν δύο φορές διαδικτυακά με σχολεία της Τουρκίας και της Γαλλίας.
Το ίδιο τμήμα έμαθε για ήρωες των Ολυμπιακών Αγώνων, για σπουδαίες γυναίκες και δημιούργησε εικόνες με Τεχνητή Νοημοσύνη.
μάθαμε για τη FlorenceNightingale και γράψαμε τραγούδι, δημιουργήσαμε νέους πίνακες αφού πρώτα μάθαμε να κάνουμε μοντάζ και κάναμε styling στη
Μόνα Λίζα.
Αγαπητοί μαθητές/τριες, γονείς και κηδεμόνες σας ενημερώνουμε για την :
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού - Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
Η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 θα εορταστεί την
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή
Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
Το κοινό σύνθημα είναι: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» .
Στόχος να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας,
της σωματικής άσκησης
και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
Το Ωρολόγιο πρόγραμμα δεν αλλάζει.
Η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο θα λειτουργήσουν κανονικά.
Οι μαθητές/ριες καλό θα είναι στις τσάντες τους να έχουν φαγητό, νερό, καπέλο και
μπογιές/μαρκαδόρους/μπλοκ ζωγραφικής.
Να φορούν αθλητικά παππούτσια και φόρμες γυμναστικής
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ2 τμήματος του 1ου Δημοτικού Σχολείου Πολυκάστρου σας προσκαλούμε στην ημερίδα παρουσίασης της ταινίας μικρού μήκους
“ έλα να λέγωσε την ιστορία ”
που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024 στις 7 μ.μ. στο Πολιτιστικό Κέντρο Πολυκάστρου.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟΥ