Βρίσκεστε εδώ:
Καλώς Ήλθατε στο σχολείο μας!
"Ενα παιδί, ένας δάσκαλος, ένα βιβλίο, ένα μολύβι, μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο"
Η ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΤΑΞΗΣ 21-22

Είναι πράγματι μια δράση που χαράζετε στο μυαλό των παιδιών ,για αυτό ο κόπος αυτής της δημιουργίας ξεχνιέται και στο τέλος
όλοι δασκάλες,γονείς,μαθητές γεμίσαμε με χαμόγελα και κλάματα συγκίνησης.
Για την παράσταση εργάστηκαν σε ρόλο σκηνοθέτη,σεναριγράφου,μουσικης παραγωγής,σκηνικών...
η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΟΤΑΡΙΔΟΥ,ΑΜΟΙΡΙΔΟΥ ΣΟΥΛΤΑΝΑ,ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΚΟΤΣΙΦΑ,ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΣΑΛΩΝΗ
στους ρόλους ήταν οι αποφοιτοί μας ,μαθητές του ΣΤ! και ΣΤ2.
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΤΏ ΌΛΟΥΣ,
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΕΙΝΑΤΕ ΑΞΕΧΑΣΤΟΙ!
Την αποφοίτηση τίμησε με την παρουσία της κ.Γαρυφαλλιά Καρβουνιάρη ,η οποία έκανε έναρξη της
παράστασης με ένα μικρό χαιρετισμο.
Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ,φυσικά ,παρακολούθησε την παράσταση και στο τέλος αυτής μοίρασε τα αναμνηστικά
στους τελειόφοιτούς μας.
Αγαπητά μου παιδιά,
σας ευχόμαι το καράβι της ζωής σας να σας ταξιδεύει πάντα σε ήρεμα νερά,
να σας οδηγεί στην επίτευξη των στόχων σας
με αγάπη
η διευθύντρια σας
Σοφία Τοκμακίδου
Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας
ευχόμαστε στους αγαπημένους μαθητές μας
και στους αγαπητούς γονείς,
Υγεία, Δύναμη, Καλό Καλοκαίρι, Χαρούμενες Διακοπές
και Καλή Αντάμωση τον Σεπτέμβριο.
Όπως κάθε χρόνο κλείσαμε τη σχολική ζωή του 2021-22 με μια πολύ ευχάριστη γιορτή.
Στη γιορτή απήυθυνε χαιρετισμό ο δήμαρχος Παιονίας κ.Σιωνίδης.
Οι μαθητές/τρίες:
χόρεψαν

έπαιξαν

τραγούδησαν..
Απολαύστε τους μέσα από τις εικόνες,
εύχομαι να μπορούμε την επόμενη χρονιά να έχουμε και τους
γονείς μαζί μας.


Ευχαριστούμε τις δημιουργικότατες γυμναάστριες μας:
1)ΚΑΝΔΗΛΑΠΤΗ ΔΟΥΚΑΙΝΗ
2)ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
3)ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ
για την πολύ απολαυστική γιορτή που μας χάρισαν .
Ευχαριστούμε το σύλλογο γονέων για την στήριξη του και τη γλυκία γεύση που φρόντισαν να μας προσφέρουν,
κερνώντας μας παγωτό

Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ένιωσαν συγκίνηση βλέπωντας τα εκτάκια μας να χορεύουν ,να δρουν,
να μας αποχαιρετούν...αφού μεταβαίνουν στο γυμνάσιο..
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΕΚΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!

ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ....
ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2022
ΞΕΚΙΝΉΣΑΜΕ ΤΙς ΕΚ/ΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ!
Δευτέρα 11-4-2022 ,οι μαθητές/τριες των τμημάτων:Α1,Β1,Β2,Δ2 θα επισκεφτούν το "ΠΑΡΚΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ"

-----------------------------------------------------

eTwinning 2021-22
Τα προγράμματά μας
Τη σχολική χρονιά 2021-22 το σχολείο μας συμμετείχε σε προγράμματα eTwinningσε συνεργασία με άλλα σχολεία της Ευρώπης. Τα προγράμματα έγιναν στο πλαίσιο του μαθήματος των αγγλικών υπό την επίβλεψη της εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας, κας Μπαλή Γιώτας. Συγκεκριμένα:
Το τμήμα Δ1 υλοποίησε το πρόγραμμα ReciclandoLaNavidad στο οποίο τα παιδιά δημιούργησαν Χριστουγεννιάτικες κάρτες από ανακυκλώσιμα υλικά, τις έστειλαν σε άλλα Ευρωπαϊκά σχολεία και έλαβαν αντίστοιχες κάρτες από διάφορες χώρες.
Το τμήμα Δ2 υλοποίησε το πρόγραμμα TasteofChristmasστο οποίο τα παιδιά παρουσίασαν τρείς παραδοσιακές μας Χριστουγεννιάτικες συνταγές και έμαθαν συνταγές άλλων χωρών. Επίσης, έφτιαξαν Χριστουγεννιάτικες κάρτες τις οποίες μοιράστηκαν με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία διαδικτυακά.
Το τμήμα ΣΤ1 υλοποίησε το πρόγραμμα TalesofFarLandsκατά το οποίο έκαναν πραγματικούς φίλους με μαθητές από την Ισπανία. Έγιναν τρείς ζωντανές συνδέσεις με σχολείο από την Ισπανία και μία με σχολείο από την Τουρκία. Στο πρόγραμμα τα παιδιά δημιούργησαν αφίσα και λογότυπο, τα οποία ήρθαν πρώτα σε ψηφοφορία μεταξύ δεκαεννέα σχολείων! Επίσης, οι μαθητές δημιούργησαν κοινό βιβλίο και ποίημα, τραγούδησαν ένα κοινό τραγούδι, έφτιαξαν μαριονέτες και σελιδοδείκτες, αφηγήθηκαν και δραματοποίησαν ιστορίες και έμαθαν για ιστορίες άλλων χωρών.
Το τμήμα ΣΤ2 υλοποίησε το πρόγραμμα TasteHealthyLife κατά το οποίο έμαθαν για την αξία της υγιεινούς διατροφής και έγραψαν μία ελληνική συνταγή η οποία συμπεριλήφθηκε στο βιβλίο με τις συνταγές των χωρών που συμμετείχαν. Δημιούργησαν αφίσες και λογότυπα. Η αφίσα μας βγήκε πρώτη σε ψήφους μεταξύ δεκατριών σχολείων!
Συγχαρητήρια στα παιδιά για την αφοσίωσή τους και την εξαιρετική δουλειά!
Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας

Η Τσικνοπέμπτη γιορτάστηκε με ένα μεγάλο γλέντι στο σχολείο μας στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα την Αποκριά και σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ζωγράφισε τα πρόσωπα των μαθητών και μαθητριών (facepainting) για να τους βάλει στο πνεύμα της Αποκριάς και στη συνέχεια κέρασε σουβλάκια που έψησαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Πατήστε παρακάτω στο σύνδεσμο "Περισσότερα" για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες από την εκδήλωση